Nostalgie…

c7211…mi-e dor de oameni dragi care-s poate departe acum dar pe care vara mi-i aduce mai aproape iar toamna ii alunga parca…mi-e dor de clipe, de locuri… nu-mi place toamna si asta-i poate si pentru ca, asemeni tuturor, asociez anotimpul asta imbracat in nuante atat de frumoase cu inceputul scolii.

Incep o clasa a-12-a despre care cei trecuti deja de “pragul” asta imi spun c-o sa fie poate cea mai faina clasa de liceu… nu-i cred. Inceputul scolii pentru mine nu reprezinta decat un soi de incarcerare… nu cred ca mi-a placut ceva in liceu pana acum, ceva la care sa ma intorc cu drag… am cunoscut totusi oameni care-mi sunt foarte dragi, … si ei sunt poate cea mai mare realizare a mea din liceu.

A venit, a venit toamna… Acopera-mi inima cu ceva..

Cine are păreri,are

