Tu sa ma ierti…

918aTu sa ma ierti de tot ce mi se-ntampla

Ca ochii mei sunt cand senini cand verzi

Ca port ninsori sau port noroi pe tampla

Ai sa ma ierti, altfel ai sa ma pierzi

Ai sa ma ierti ca nu pot fara tine

Si daca n-ai sa poti si n-ai sa poti

Mie pierzandu-te-mi va fi mai bine

Eu, tristul cel mai liber dintre toti.

Cu drag


N-o sa inteleg niciodata cum pot sa existe oameni care se bucura de nefericirea celor din jur… si nu inteleg ce rost are razbunarea!? In momentul in care ceva frumos se termina urat nu ies in evidenta decat partile rele si nu se mai gandeste nimeni la momentele alea atat de multe si atat de frumoase… n-o sa inteleg niciodata de ce la final incepem sa calcam in picioare toate amintirile pe care , zic eu, trebuie sale pastram in suflet pt noi ….sa ne hranim din ele cand ne e greu. Nu-mi plac sfarsiturile….totusi fara sfarsituri n-avem parte de noi inceputuri
2 thoughts on “Tu sa ma ierti…

Cine are păreri,are

