Traisca Domnu’ Memento!

Girly notebook on foliage blanketNu stiu altii cum sunt dar eu ii doresc sa aiba parte de tot binele din lume omului care a adaugat memento telefonului meu drag si stramosilor lui :)). Astazi am realizat ca de-acolo dintr-un buzunar telefonul , fie el setat si pe “silentios” :)), ma scapa de multe neplaceri…zile de nastere, programari la dentist,coafor, medic , bani de dat, bani de luat, cumparaturi…de toate pentru toti. Stau si ma gandesc ce faceam eu cand n-aveam memento la telefon…si-mi amintesc cata lume ma injura de fiecare data cand uitam cate ceva…de la o carte , la o bluza, la un cadou…la orice si vorba aia nu uitam o singura data…uitam si azi si maine si poimaine ….semnele pe maini nu mai tineau pt ca in momentul in care ajungeam acasa le spalam si impreuna cu semnele se spala si memoria mea:)). Inchipuiti-va de exemplu ca eu imi propun de anul trecut sa-mi cumpar lecitina si tot uit…merg la farmacie cumpar orice altceva numa lecitina nu. E clara treaba ca pentru mine memento a venit ca o mana cereasca :))….acuma ce ne facem daca uit sa scriu memento?! Nu stiu zau…oricum sa nu va suparati prea tare pe mine cand va dati seama ca asa aflu eu aproape de fiecare data cand sunt zilele voastre, ale majoritatii… inchipuiti-va ca daca le-am scris le-am si tinut minte candva .

Tot respectul, toata stima..:)

Cine are păreri,are

