Umbra


E umbra aceasta pe care 7d0a
O semeni în sufletul meu
Cu mila si trista mirare
Voi duce-o cu mine mereu.

Si-apoi într-o zi oarecare
In care-mi vafi cel mai greu
Voi pune-o în vechi calendare
Duminica trupului meu.

R: Fiori prin mine umbla si nu am trebuinta
Te rog pe tine umbra sa redevi fiinta.

2.Flamând de iubirea întreaga
Pe vremi cu amurg mohorât
Când zorile noaptea-si dezleaga
Ma satur c-o umbra si-atât.
Si sufletul meu te mai roaga
Magnetic catarg doborât
Tu umbra tacuta si draga
Aseaza-ti fularul la gât.

3.O umbra se-nchide în mine
O umbra prin mine trecu
E atâta de rau ca e bine
E atâta de mult daca e nu.
Bacovia-si iese din sine
Si râde în “a” si în “u”
O umbra în viata ma tine
Si umbra aceea esti tu.

Ca bine zice Alifantis…vremea si starea zilelor astora in care iarna glumeste cu noi te fac sa te afunzi in butoiul cu melancolie…

Cine are păreri,are

