Plauzibil. Superficial.

7375Traiesc cu impresia ca sunt inconjurata de oameni superficiali….discutiile pe care le port cu unii dintre ei sunt atat de goale incat am senzatia ca imi pierd timp si energie incercand sa le explic ceva. Concluzia asta o trag de ceva vreme aproape de fiecare data cand intalnesc oameni noi…oameni in care inca sper sa gasesc profunzime, substanta. Sa nu credeti ca ma consider cine stie ce inteligenta superioara….departe de mine gandul, dar ma uit in jur si observ…observ cum se degradeaza oamenii , cum nu le mai pasa de nimic si nimeni. Ca sa particularizam un pic…. ganditi-va la fete…ma ingrozesc cand vad cat de naive,usor impresionabile sunt majoritatea lor,trendul le ocupa mare parte din timp, nu mai sunt frumoase pt ele…sunt frumoase ca sa dea bine in fata tipilor, ajung sa fie cu tipi care nu-s pentru ele doar pt ca respectivii au avut niste replici folosite si rasfolosite la ei SAU nimic in cap si cine stie ce masina. Se formeaza cupluri mondene de “celebritati”, toata lumea ii cunoaste si ii invidiaza…fetele se barfesc intre ele chiar daca pana ieri isi jurau prietenie vesnica. Multe dintre voi ati zis macar o data ” N-o sa ne desparta niciodata un baiat” si tot atat de repede ati si incalcat regula asta. Pana si “prieteniile” sunt superficiale….in ultima vreme ele se intemeiaza in functie de statutul social , oamenii “de calitate” cu care ies unii si altii, prietenii “de vaza” pe care ii dobandesti in urma unei asemenea “aliante”. Pentru ca am vorbit despre fete trebuie sa-mi spun parerea si despre baieti… la ei e ceva mai simplu… notorietatea lor se masoara in functie de fetele cu care sunt…in functie de cat de trendy si de cautate sunt cu atat e mandria mai mare. N-ar fi nimic daca ar fi vorba numai de mandrie…la urma urmei orice tip trebuie sa fie mandru de prietena lui…mie personal mi se pare logic s-o admire si sa-i fie drag sa iasa cu ea si sa-l vada toata lumea dar cand prietena respectiva e doar asa…o eticheta…inca un nume pe o lista lunga e foarte trist.Majoritatea baietilor din categoria asta nu cauta mare lucru la o fata…ea trebuie sa fie frumoasa si sa fie cat mai in trend…odata intrunite calitatile astea inteligenta e optionala…. Conversatiile dintre ei sunt si mai haioase…de genul “Stai sa vezi cate abdomene/flotari/ridicari am facut la sala si cum se uitau toate tipele alea la mine…mi-au dat vreo 3 numere de telefon”/”uite ce facut e ala”/”trebuie sa-mi cumpar proteine ca sa fac muschi”. Cea mai buna prietena a mea imi vorbea de egoism …ma intorc la relatii si dau un exemplu…cum poate un baiat sa isi insele prietena ori de cate ori are ocazia, sa pretinda ca o iubeste si sa spuna totodata ca daca ar prinde-o cu alt tip n-ar mai vorbi cu ea in viata lui?!

Cred ca-i cazul sa inchei…n-am intentionat sa supar pe nimeni…spre fericirea si linistea mea inca mai exista si oameni inteligenti, cu bun simt, cu umor de buna calitate…putini dar buni.

Cine are păreri,are

