Cronica de vacanta

1489ma gandesc sa scriu o “cronica” asa…ca de sfarsit de vacanta. Am avut o vacanta cu zapada , cu multa zapada si strazi care sclipesc noaptea…cu prieteni dragi cu care intalnirile sunt rare dar “concentrate”…cum ar spune altii “cu substanta” :). Sarbatorile au fost oarecum atipice….diferite de tot ce se-ntampla in alti ani….cu oameni mai noi sau mai vechi si experiente pe masura. O vacanta in care n-am facut nimic si de toate…in care am inghetat de frig , am baut vin fiert…am facut pariuri pe pizza si am jucat worms…ne-am gadilat , piscat,chinuit unii pe altii…treaba care s-a cam lasat cu vanatai :)) ( si deja orice om normal inchide fereastra asta si-si vede de treaba :P) ne-am uitat la filme pentru copii mici si am dormit putin. In seara asta am primit un telefon neasteptat de la un copil drag mie:)…un copil cu zambet frumos si minte de drac pe care l-as tine in rama ca sa ma uit la el ori de cate ori sunt trista…e imposibil sa nu te binedispuna. Bineinteles ca o sa se umfle in pene putin daca o sa citeasca :)o sa se recunoasca imediat in cele cateva randuri…si poate o sa-i fie putin dor de noi fetele cu fuste lungi si buze moi :)).

in seara asta simt ca intradevar se termina vacanta…usor ,usor toata lumea pleaca…facultate,scoala,servici…pentru mine se apropie bacul…examen care probabil ca ma sperie mai putin decat trebuie…in alta ordine de idei sa aveti grija de voi in colturile de tara in care va pierdeti si sa ne vedem cu bine.

oricum niciodata nu reusesc sa exprim tot ce-mi doresc , n-am talentul asta insa continui sa incerc

Cine are păreri,are

