Mica vrajitoare

fffc1Reteta de azi incepe cam asa:
Se ia o leapsa noua si se incalzeste la foc mic.
Se pune-n in oala virtuala prima poveste citita cu ochisorii vostrii in varianta mini si vreo 2-3 cuvinte legate de ea.

In cazul meu nu stiu zau care a fost chiar prima dar imi amintesc cu mare drag de ” Mica vrajitoare ” a lui Otfried Preussler. Mare provocare mi se parea pe-atunci sa citesc asa o carte de “groasa”. Era vorba de o vrajitoare care facea numa vraji bune treaba care a anulat complet varianta parintilor cum ca daca nu ma culc la timp vin vrajitoarele rele.
Am cautat-o prin casa si am reusit s-o gasesc int-un cotlon…ma bucur tare mult ca n-am pierdut-o.
Coperta cartii mele e cea pe care o vedeti in fruntea blogului…am cautat pe net o poza si am vazut ca au reeditat-o prin 2001, mie asta imi place totusi mai mult.
Pastrez cu mare drag cartea asta..sper sa le-o citesc copiilor mei intr-o zi.

Alte povesti care-mi placeau erau Doctorul Aumadoare, Cei trei grasani…am mai scris despre cateva de curand pe blog cu ocazia trendului “infiltrat” in povesti asa ca nu mai are rost sa repet.
Va dau cu drag leapsa asta tuturor celor care vor sa-si aminteasca.
Simona , Vave poate vreti sa-mi povestiti si voi cate ceva:)?!

Cine are păreri,are

