In aterizare

73daMa apropii tot mai mult de pamant…ma intorc la ale mele , ma pregatesc sa ma inradacinez din nou. Iertat sa-mi fie daca titlul nu-i suficient de sugestiv pentru ce urmeaza sa astern pe pagina asta virtuala, pe ecranul meu si-al vostru. Voi, cei doi poate trei ce-si pierd 5 minute din viata de fiecare data cand scriu cate ceva , stiti deja ca n-aveti de-a face cu un talent intr-ale scrisului .

Trecand pestre introducere , spuneam ca usor , usor aterizez…am avut o vara oarecum printre nori , oarecum fara griji, fara prea multe ganduri , fara prea multe responsabilitati….undeva deasupra tuturor , cum am vrut eu , cum mi-a placut mie si poate asa cum ar fi trebuit.
Astrograma mea (mersi soramea) spunea undeva pe la inceputul vacantei , cand sarmana de mine eram in “FEBRA examenelor” , c-o sa am o perioada ceva mai grea dar ca totul o sa se rezolve cu bine si-apoi o sa urmeze ceva perioada de relax total , o perioada foarte buna si spre uimirea mea chiar asa a fost. M-am rupt total de rutina si de viata mea cea de toate zilele…am cunoscut oameni noi, mi-am amintit de oameni mai vechi, am avut parte de tot felul de sentimente …am fost uimita , m-am bucurat, am ras , am plans mai putin decat in mod normal(si-aici prietenii stiu de ce ).
M-am refugiat la mare o buna bucata de vreme si-a fost cum…trebuia sa fie adica… stiti voi.. sex and drugs and rock’n’roll….ei nu chiar toate, doua din trei …va las sa ghiciti.
N-am castigat la loto nici vara asta din pacate …dar nici n-am jucat. E exact ca-n bancul ala : “Doamne da-mi multi bani, doamne da-mi multi bani”…la care Dumnezeu se eneveaza si apare intr-una din nopti in visul omului si-i spune ” Tu imi tot ceri sa-ti dau multi bani dar nu faci nimic pt asta , cumpara si tu macar un bilet la loto” asa si eu. In ciuda faptului ca inca n-am devenit multimiliardara in euro m-am imbogatit vara asta…cu amintiri , cu oameni care mi-au devenit dragi si pe care o sa-mi fie drag sa-i revad, cu caldura si cu energie pozitiva.

Ca sa nu ajung sa plictisesc pe nimeni , ca sa nu-mi mai zica vreo unul ca-s melancolica si melodramatica o sa inchei aici fara alte comentarii.
Va pup si va imbratisez cu drag

One thought on “In aterizare

Cine are păreri,are

