M-am virusat

Am venit cu ceva raceala serioasa de-acasa si de data asta cred ca-s virusi elvetieni ca romanesti nu-s sigur la cat de tare au “atacat”…tusesc exact ca un caine si-n camin fetele au chef de scandal asa ca nu-i rost de dormit si nici chef de invatat n-am.

Spuneam la un moment dat c-o sa revin cu ceva detalii despre ce se mai aude la radio sant despre camin.

Mare lucru nu-i de povestit numa’ ca-i cam plin de fete care ar intra cu usurinta in top 5 pe pitzipoanca.org si de baietei roz. Intr-o singura seara am auzit Scorpions la mine-n camin si mi-am facut o cruce mare…se vede treaba ca eu cu nenea de la etajul superior cerului n-avem o relatie prea apropiata ca de-atunci numa’ in ritmuri orientale au tinut-o baietii :)).Mi s-a intamplat sa am si-o intalnire de gradul 0 pe palier cu un mare om de prin partile astea, mare vedeta printre aurolaci de altfel.Pe la inceputul “aventurii” mele in renumitul complex Regie cautam cu disperare ceva pub in care sa se puna muzica buna…intre timp insa mi-am pierdut orice urma de speranta.Tot pe vremea cand inca eram novice:)) caminul era inca in renovare…si cand iti era lumea mai draga PAC ateriza cate un muncitor in balcon si musai trebuia sa ne adreseze cate o replica inteligenta de gen “ce faci fetele? Te plimbi?”.Au ajuns sa ma cunosca inclusiv muncitorii care lucrau la ghena pentru ca de fiecare data cand duceam gunoiul incepeam sa stranut din cauza unei nenorocite de alergii la praf, unul a fost foarte spiritual de altfel si zice el, omul muncii, “Ce te faci domnisoara daca il iei pe unul de la tara si te duce la munca, la prasit?” la care vine replica din partea mea “Nu-l iau din start!”si-apoi tot el “Da’ te pacaleste ca barbatii e smecheri si numa’ lapte si miere iti dau pana te iau de nevasta” moment in care eu m-am lasat pagubasa si i-am zis “Nu-i nimic! Un divort costa 2 milioane!Chilipir”.

Pana la urma nu-i asa mare filosofie sa stai in camin, macar ca-ti pui nervii la incercare si mai cunosti vreo doi oameni faini si tot merita.

Hai ca azi a fost 2 in 1 la postari pe blog si ca orice lucruri la oferta amandoua sunt de o calitate indoielnica …asta ca sa nu zic proasta.Cred ca am o dereglare grava de sistem , raceala imi afecteaza creierul,sper totusi ca nu iremediabil:)).
Cine are păreri,are

