Leapsa lunga sa v-ajunga [1]

Vave m-a pocnit c-o leapsa noua 🙂 pe care de altfel o si vroiam asa ca hai sa povestesc repejor cam despre ce-i vorba. Ideea jocului e ca tre sa scrii 99 de chestii despre tine. Acestea fiind zise putem sa purcedem muncitoreste la scris 🙂 :

1. Rad mult

2. …enervant de mult

3. ..si de zgomotos

4.  Imi place vara

5. Daca am un pachet de carti il aranjez imediat pe perechi sau pe culori.

6. Nu-mi place inghetata de fructe

7. In copilarie puteam sa mananc 8 sarmale la o masa

8.  …acum nu mai pot

9. Am stabilit un record de 8 beri pe zi

10. Imi place sa stau mult la mare…

11. …iar statul la cort in camping imi place mult mai mult decat orice camera de hotel/motel/hostel

12. Sunt foarte atenta la detalii…

13. …mai ales la gesturi si la ticuri

14. Culoarea mea preferata e verdele…

15 …dar inca n-am raiati verzi 😦

16. Am vreo cativa prieteni adevarati

17. Sunt din Suceava, oras ce pare pentru unii bucuresteni in celalalt capat al pamantului

18. Imi place mult sa ma plimb…

19 …si sa calatoresc

20. Imi plac freziile

21. …si Sanzienele

22. Imi place sa cred ca ma pricep la cadouri

23. stiu sa fac bratari…

24. ..si codite

25. Am promis de mult ca-i fac Oanei doua codite si n-am mai apucat.

26. Am facut si face-painting…

27. …dar nu si body painting

28.  Ma prostesc mult si des

29. Oamenii au tendinta sa ma trateze ca pe un copil

30. Si-mi place…pana la un punct

31. vara nu port decat fuste lungi

32. punctul 31 mi-a amintit ca astept sa vina 1 mai…

33. …si ca-mi place sa fiu bronzata

Deocamdata ma opresc aici ca prea aflati din start care-s punctele mele slabe :))

4 thoughts on “Leapsa lunga sa v-ajunga [1]

Cine are păreri,are

