Leapsa lunga sa v-ajunga [2]

34. imi plac merele verzi…

35. ..si kiwi

36. nu m-am dat cu sania anul asta

37. imi plac cainii..

38. dar nu suport pisicile

39 ..exceptia de la regula in cazul cainilor fiind pekinezii

40. sunt foarte sociabila…

41. …prea sociabila

42. nu prea stiu sa refuz oamenii…

43. filmele horror ma sperie foarte tare…

44. …si da ma mai uit la filme romantice

45. ma enervez foarte repede…

46. …in ultima vreme reusesc sa nu arat asta[yey]

47. sunt alergica la praf…

48. …si la multe altele

49. finalul cartii “Enigma Otiliei” m-a enervat ingrozitor

50. in scoala generala am facut pian…

51.  …de-atunci n-am mai cantat decat la cor

52. nu suport sa pierd lucruri…

53. …de aia ma uit de 3 ori inainte sa plec de undeva

54. sunt foarte imprastiata

55. ajut prea multa lume

56. oamenii au senzatia ca daca nu rad  sunt suparata sigur

57. sunt usor feminista…

58. …dar totusi nu inteleg multe actiuni ale femeilor “normale”

59. nu-mi place nici ciocolata cu fructe…

60. ..cu lapte e cea mai potrivita

61. nu stiu sa zic bancuri…

61. imi fac bagajele intr-o secunda daca-i vorba de plecat undeva…

62. ..dar cand ma intorc stau nedesfacute inca vreo 3 zile

63. am inventat cuvantul kinderosnitzel

64. nu-mi place vodka…

65. si nici wiskey-ul

66. ma gadil foarte rau

…clara-i treaba ca dupa leapsa asta o sa trebuiasca sa ma ascund pentru ca deja-s terorizata de COLEGII MEI DE GRUPA sau colegii mei de la scoala de munte cand vine vorba de gadilat:)).

3 thoughts on “Leapsa lunga sa v-ajunga [2]

  1. 49 cred ca esti singura care-i in asentimentul meu
    61. baa…da daca eu ti le fac tu mi le desfaci:))
    64 si 65. just! vin alb demi-dulce

Cine are păreri,are

