Leapsa lunga sa v-ajunga [3]

67. diverse persoane sau motive m-au determinat sa nu pot suporta jocul wow

68. …eu joc de 7 ani sims

69. …in multe variante

70. parfumul Percive imi da dureri de cap

71. singura pisica pe care pot s-o suport in viata mea e Ghita al Simonei:))

72. daca ma culc dupa 1 noaptea nu aud ceasul inainte de 8 dimineata

73. m-am plimbat 6 ore jumate prin bucuresti

74. nu-mi plac mancarurile foarte picante…

75. …nici cele foarte dulci

76. daca mi-e pofta de ceva tre sa-mi iau neaparat pt ca altfel ma doare stomacul

77. in 90% din cazuri stiu sa apreciez corect varsta oamenilor

78. …uneori imi dau seama si cam ce gandesc in afara de ce vorbesc

79. ascult alifantis, vintila ,sterian, pittis sau ma rog pasarea colibri ,baniciu, phoenix,iris si multi altii

80. in afara de muzica romaneasca mai ascult:pink floyd, scorpions, metallica,muse,red hot chilli peppers, the cranberries, patricia kaas etc.

81. nu seman cu soramea…

82. …numai la ras

83.  as vrea sa imi gasesc vopsea de par verde

84.  imi place sa innot

85. imi place accentul de cluj…

86. …ceea ce ma face sa-l detest pe cel de bucuresti

87. cunosc cel putin un tip caruia ii este frica de moldovence…

88. am senzatia ca-s norocoasa…

89. ..si cred in instinctele mele

90. nu-mi plac baclavalele

91. nu stiu /nu pot sa mint

92. vreau sa-mi iau carnetul de soferi…

93. … si-o sa vreau sa-mi cumpar motor candva

94. vreau un tricou cu “vama veche – la pirati”

95. vreau sa merg in elvetia

96. ..si vreau sa invat portugheza

97.  majoritatea oamenilor cred despre mine ca-s descurcareata

98. tata a sperat pana in ultimul moment sa fiu baiat…

99. … de-aia si-n ziua de azi imi spune Mache(multi spun ca am compensat prin comportament)

Huh!Se pare ca am reusit sa incheiem…n-a fost tare greu asa ca daca o mai vrea cineva…serviti cu incredere produsele noastre:)

2 thoughts on “Leapsa lunga sa v-ajunga [3]

  1. 68. Am încercat, m-a enervat, l-am şters.
    74. nici mie
    77. Tot în 90% din cazuri eu nu o ghicesc.
    85. Nici nu ştiu dacă am accent de Cluj sau nu. 😛

  2. 68. am fost perseverenta…am inceput in clasa a6a:))
    74. incearca mancarea indiana :))
    75. trebe exercitiu:))
    85. nu stiu de ce-s convinsa ca ai :))

Cine are păreri,are

