Modalitati imbarligate…

…de a ajunge la mine pe blog:

Una cuminte e ca au cautat oamenii “blog + destinatii turistice” si PAC  au dat de mine si “deosebita” mea postare Tembelonovele,internate elvetiene si destinatii turistice.Tot de postarea asta au dat cautand “vacanta de vis insula pastelui” , devenind probabil cosmarul lor :)).

Au vrut “jocuri desenate pentru copii”, cautand cu disperare probabil QC-ul , si au uitat ca-s benzi desenate [eu v-am zis ca in cantitati industriale QC-ul dauneaza grav sanatatii]

Cel mai comic mi se pare ca a cautat cineva “”poze fete cu ochelari” si Gugăl tot la mine l-a trimis, acum nu stiu daca Gogu e un fel de SRI :)) si stie ca eu purtam si port ochelari sau se refera la postarea in care eu incerc sa inteleg mentalitatea de pitzipoanca .

Cel care a cautat “declaratii de dragoste in engleza” poate sa fie sigur sa n-o sa le gaseasca aici asta in cazul in care n-am devenit peste noapte Doctor Love :)) (chestie de care sincer ma indoiesc). In cazul in care cautarea lui se referea la postarea mea despreEnglezisme (da Vave! stiu ca termenul corect e Anglicisme da’ pocesc cuvantul cum vreau eu pentru ca POT :)) )il invit s-o reciteasca linistit.

Cineva a vrut s-o gaseasca pe soramea(aka irina lupascu) pe blogul meu dar cu parere de rau tre sa-l anunt ca remedii naturiste n-o sa gaseasca sigur aici pentru ca tot ce-i scris in spatiul asta virtual nu-s decat chestii nesanatoase :)). Totusi daca vrea neaparat o poate gasii pe blogul ei sau pe site-ul oficial.

Cea mai reprezentativa cautare cred ca-i totusi “probleme existentiale ale omului” :)) si clar Gogu a zis ca nu se descurca singur asa ca l-a trimis pe bietu om la mine, MARELE PISIholog:)).

Clara-i treaba ca nici astia de la wordpress nu-s prea normali sau cel putin nu ma considera pe mine prea sanatoasa( ceea ce nu-i musai o minciuna:)) ) din moment ce-au gasit o legatura intre postarea mea nevinovata si postarea asta de pe blogul ăsta .

Hai salut

untitled-mare

later edit : nu mai cautati “injuraturi mame” pe blog ca nu-i frumos sa vorbiti urat cu mamele voastre 🙂

later edit 2:  nu stiu ,zau, daca o sa gasiti “cele mai tari injuraturi pentru barbati” aici 🙂 da ma distreaza ca incercati

later edit 3: tare as vrea sa stiu ce “vise din ajunul bobotezii” vi se indeplinesc la mine pe blog:)

later edit 4: “limba romana compunere despre sarbatori” se face numai la comanda…cu detalii despre betii, chefuri si destrabalare si-s foarte sigura ca doamna profa de romana o sa fie foarte incantata, nu mare mi-ar fi mirarea daca va ajut sa candidati la olimpiada din toamna 🙂

2 thoughts on “Modalitati imbarligate…

Cine are păreri,are

