Ce vrei sa te faci cand o sa cresti mare?

thinkingcapwhoaCand eram mica presupun ca mi-ar fi placut sa fiu musafir, nu de alta da’ ei numa veneau,consumau si plecau acasa,fara sa ia parte la curatenia de DUPA( dupa masa nu DUPA ala la care va ganditi voi:)) ), ceea ce pentru un copil poate fi fascinant 🙂 .

Am crescut ceva mai mare si am ajuns in faza in care nu mai vroiam sa ma fac NIMIC 🙂 , mama ar fi vrut sa urmez traditia partii feminine din familie (adica sa dau la uratenia aia de farmacie) , tata imi sugera timid sa dau la politehnica(asta numa pana prin clasa a10a cand a inteles ca n-am atata materie cenusie :)) ) iar soramea…ea saraca nu zicea nimic in afara de “SA NU DAI LA FARMACIE”.

Momentan “activez” la Facultatea de Geografie , sectia Stiinta Mediului din cadrul UNIBUC. Inconstient probabil am dat la facultatea asta pentru ca scumpa mea profa de geografie din liceu a vrut sa ma lase vreo 2 ani consecutiv corigenta. Din pacate pentru ea si din fericire pentru mine nu i-au iesit nicium “combinatiile” si nici n-am anuntat-o la ce facultate dau ca sa nu aiba ea motiv sa ma cheme la pregatire si sa-i aduc pe ai mei la sapa de lemn:)) . Cand eram deja studenta cu acte-n regula , m-am dus la scoala impreuna cu fostii mei colegi iar profesoara ne-a luat pe rand intrebandu-ne la ce facultati am dat…nu mica i-a fost mirarea cand a auzit unde am aterizat TOCMAI eu ,si-a dat ochii peste cap,  s-a facut rosgalbenaverdealbastra la fata si mi-a zis ca nu-s normala dupa care a plecat “daramata” de noile vesti :).

Acum am hotarat ca as vrea sa ma fac vampir vre-un an, nu ca mi-ar placea rosu si nici ca mi-ar fi crescut vre-un dinte-n plus si n-am de ce sa-l tocesc ci pentru simplul fapt ca am vazut eu in filmele cu vampiri ca aia pot sa calatoreasca oriunde intr-o secunda:)).  Ar fi foarte fain sa pot sa-mi beau cafeaua in Spania 🙂 , sa mananc in Italia, sa-mi beau ceaiul in Anglia si spre seara sa ma intorc in Romania pentru un ski, undeva la munte. Am gasit si solutia ca sa nu ma prajesc asemenea unui mic ziua:), imi iau ochelari de pitzi cu protectie UVE :)). Inca nu m-am gandit la meniu da-s sigura ca as fi un vampir vegetarian , am intoleranta la sange :)) .

Acuma puteti sa va linistiti , comunitatea mea de pitici de pe creier n-a facut orgie si nu s-a reprodus :)), pur si simplu ma enerveaza rau de tot distantele.

2 thoughts on “Ce vrei sa te faci cand o sa cresti mare?

Cine are păreri,are

