Heidi Schmidt – A woman’s heart

Heidi Schmidt este o cantareata americana de muzica folk. Ea s-a nascut in Denver, Colorado in anul 1975 iar la varsta de 8 ani s-a mutat impreuna cu familia ei in Arabia Saudita. La varsta de 6 ani a inceput sa studieze pianul dupa care a continuat cu oboi si chitara clasica.A inceput sa compuna la 15 ani si momentan are doua albume unul in engleza si altul in romana.

De Heidi Schmidt am aflat de la o prietena draga mie din Cluj , Eva, cu care tocmai vorbeam despre cat de mult regret ca am ratat Folk You 3. Prima melodie, ce mi-a si devenit preferata, pe care am ascultat-o de la Heidi a fost cea care sta in fruntea articolului mai exact.. A woman’s heart.

Stiu ca in general filmuletele de pe bloguri va plictisesc si ca va duc cu gandul la faptul ca bloggerul respectiv n-are subiecte si se gandeste sa mai umple spatiul.

Va invit totusi sa ascultati melodia despre care vorbim, nu de alta dar e tare frumoasa:

Alte melodii de-ale ei sunt:

Mie Heidi imi da o stare de cald si bine si de fiecare daca cand o ascult ma incarc cu energie pozitiva sper sa aiba acelasi efect si asupra voastra.

* din pacate piesele nu se prea gasesc pe net , singurele variante pentru a le asculta fiind youtube-ul si trilulilu,sper sa  aveti voi mai mult noroc .
3 thoughts on “Heidi Schmidt – A woman’s heart

  1. Hmm … ma-ntreb (fara legatura cu topicul, dar n-am unde posta) de ce naiba n-ai dat la Jurnalism? Una la mana.

    Apoi … (in legatura cu topicul) katie Melua iti ‘canta’ ceva?

  2. Una la mana ..n-am dat la Jurnalism pentru ca nu ma pricep, blogul nu-i stralucit.Totusi, multumesc pentru compliment.
    Kate Melua imi mai multe , am inceput bineinteles cu Nine million bycicles .

Cine are păreri,are

