Scoica hippioata

1106934275_00d0db0bdbAstazi draga de Vave s-a gandit ca daca tot nu poate sa ma opreasca sa-i fur lepsele macar sa mi le dea de buna voie.Acum ca sa nu care cumva sa credeti ca n-a avut si ea un interes pe undeva:)),in toata darnicia,  o sa va povestesc si despre leapsa cu pricina. Leapsa e un exercitiu de imaginatie si ca s-o duci la bun sfarsit trebuie sa scrii o poveste despre un obiect care a prins viata, Vave s-a gandit sa-mi puna imaginatia la incercare si m-a delegat sa scriu despre o scoica(sa mai spun ca mi-e dor de mare?!).

Scoica hipioata


Se intampla intr-o seara frumoasa de august tarziu pe o plaja ,la mare. Valurile se spargeau nervoase de nisip de parca participau unul impotriva celuilalt la vreo cursa.

Abandonata de valuri si fara posibilitatea de a mai ajunge inapoi in mare o scoica isi petrecea trista ultimele ore din viata.  In scurt timp alaturi de ea se aseaza un grup de vreo cativa hipioti fericiti care venisera pe plaja sa-si duca starea la absolut fumand un joint:)).

Scoica incepuse sa simta mirosul imbietor la tigarii si nu putea sa isi explice de ce fumul acela misterios ii dadea una dintre cele mai bune stari din viata ei , nu mai simtise niciodata asa ceva:).Unul din baieti scapa tigara aprinsa pe jos , moment in care vazand ca nu mai sunt decat doua fumuri se hotaraste sa n-o mai ridice si sa plece impreuna cu prietenii lui la vreo terasa de pe plaja. Fiind foarte curioasa si sperand c-o sa poate deslusii misterul, scoica noastra trage ultimele doua fumuri din joint . Cateva momente mai tarziu incepuse sa se simta rupta de lume, ii era mai bine ca niciodata…isi dadea seama in ultimele momente ale vietii ca abea acum traieste cel mai intens. Ultimul gand al scoicii a fost ca nu-i pare deloc rau ca moare ci doar ca n-a trait asa mereu.

La un restaurant pe malul marii un grup de prieteni se aseaza la o masa. Unul dintre ei vroia ceva mai deosebit asa ca isi comanda “scoici in sos alb”.

Mancarea este adusa in scurt timp de chelner iar baietii incep sa manance in liniste,fara sa schiteze vre-un zambet…n-avuseserea o zi prea buna. In farfuria cu scoici a baiatului ,bine inecata in sos , se odihnea scoica noastra neinsufletita.In momentul in care baiatul a mancat-o s-a simtit brusc mai fericit si-a inceput sa rada isteric ,prietenii alaturandu-i-se aproape imediat:)), uitand de toate problemele de peste zi.

Sfarsit

Sper ca nu v-am speriat prea tare…dar era clar ca povestea mea trebuia sa fie ceva mai iesita din comun:)).Ca de…asa om asa poveste,dereglata ADICA:).

O sa-l rog pe Vio sa scrie despre o bricheta :).

…si Sagy daca mai treci pe-aici ..scrie te rog despre o harta(nati-o buna ca ti-am dres-o :)) )

Daca o mai vrea cineva tre sa zica numai un cuvant si o trimit cu drag .

7 thoughts on “Scoica hippioata

  1. 😕 eu m Gndesc de 2 zile la harta asta… da am niste probleme, nu ii stiu scara, sistemul de priectie, generala sau topografica.. imi intelegi problemele :|… si acuma ma mai gandesc…

  2. morala ar fi ca trebuie sa-ti traiesti viata , mai exact sa poti sa spui “ce prost/destept am fost ca am FACUT..” in loc de “cum ar fi fost daca..” :))

  3. Pingback: Despre ce-mi trece! » Şi hărţile vorbesc, nu-i aşa

Cine are păreri,are

