De la fluturi pentru copii

Ma gandeam de ceva mai multa vreme sa-l primesc pe domnul Fluture la mine-n gradina ca si-asa il vizitez destul de des, in seara asta totusi m-am bucurat ca n-o facusem inca pentru ca am gasit postarea asta.

In cazul in care n-ati inteles care-s datele problemei si nici nu v-ati deranjat sa dati click pe linkuri incerc sa va explic mai pe larg.

Fluture a avut o idee ,zic eu, de admirat care suna cam asa :

“in momentul acesta, sunt 52 de link-uri catre mine. M-am gandit asa: pentru fiecare link de acolo, donez suma de 10 RON unei organizatii umanitare (sau unui copil care are nevoie. Imi vin imediat in minte Erika sau Darius “ai lui” Cabral).”

In traducere libera pentru fiecare om care-l adauga in Blogroll el doneaza cate 10 lei pentru un copil  asa ca va rog si eu tare mult : Hai sa-l saracim pe Fluture pentru o cauza nobila :).

later edit: va rog sa-mi spuneti si mie daca va bagati in “circuit” ca sa vad si eu daca am reusit sa ajut in vre-un fel cu postarea asta 🙂 multumesc anticipat!

5 thoughts on “De la fluturi pentru copii

  1. Raspunsul e: mie imi place blogul lui Fluture , oricum l-as fi adaugat in blogroll:).
    In alta ordine de idei…el precizeaza in postarea cu pricina ca daca vrei poti sa-l stergi din blogroll dupa ce doneaza banii 🙂

Cine are păreri,are

