Mi-e dor sa-mi fie dor

blog-modCe-i clar e ca in perioada asta nu mi-e prea dor sau prea drag de nimeni si nu-mi place sa ma simt asa.

Mi-e dor sa-mi fie dor….sa ma gandesc si sa numar zilele pana la o reintalnire. Am inceput sa ma uit la filme romantice,siropele si alte prostii numa ca sa-mi dea mie senzatia ca-i posibil, macar in filme, ca  relatiile sa fie perfecte si totul sa aiba happy end. Astazi m-am plimbat prima data dupa multi ani prin Gradina Botanica. Uitandu-ma in jur mi-am dat seama ca-i locul perfect pentru o plimbare romantica . Mie mi se pare ca primavara sentimentele oamenilor infloresc odata cu florile si cred ca-i momentul potrivit in care sa te indragostesti daca iti gasesti persoana potrivita.

E un singur om de care mi-e grozav de dor si as vrea sa-l am mai aproape dar probabil ca asta n-o sa se mai intample niciodata.Cel mai tare ma enerveaza ca-i distanta prea mare ca sa ma urc in primul tren sau sa ma hotarasc azi si sa plec maine. De cele mai multe ori cand dorul e prea mare si nu ma lasa sa respir ma uit la un anumit film sau ascult o melodie si ma linistesc amintindu-mi de casa cu geamuri mari si barul de la malul marii..

Nu-mi dau seama daca ma las influentata de dorul asta unic in perioada despre care tot povestesc dar zilele trecute m-a izbit ideea ca trebuie sa devin ceva mai eleganta si ca din cand in cand sa ma afisez cu fusta si pantofi cu toc.

Dar pana atunci… daca nu gasiti legatura dintre toc si dor, si-aveti inca putin timp de prapadit la mine pe blog, va puteti intoarce la o postare ceva mai veche de-a mea dand click pe inceputul propozitiei.

3 thoughts on “Mi-e dor sa-mi fie dor

  1. Înţeleg perfect senzaţia asta agasantă de a nu putea să te urci în tren şi să ajungi la destinaţia dorită.
    În schimb, mi-e dor să pot spune “ne vedem mai târziu”.

Cine are păreri,are

