Folk si prieteni

guitarUnul dintre motivele serioase pentru care am dat la facultate in aglomerata capitala a fost ca pot sa am parte de o multime de concerte frumoase de folk , mult mai multe decat in Suceava mea. Intre timp lucrurile s-au mai schimbat.Aaa…Nu!Sa nu care cumva sa va ganditi ca m-am lasat de folk…asa ceva e ,fara sa exagerez , imposibil…concertele exista ,oameni dornici putin spre deloc.Mie folk-ul mi-a adus o multime de prieteni dragi si de-aia nici nu cred ca o sa “ma las” vreodata de el. In ultima vreme i-am vazut si pe Vintila si pe Baniciu…as avea nevoie de-un Alifantis ca sa fie formula completa. Miercuri in Iron city canta Zoia Alecu despre care, spre mirarea mea, nu stiu foarte multi asa ca va invit cu drag la o portie sanatoasa de folk :).

8 thoughts on “Folk si prieteni

  1. si mie imi place fff mult folk-ul mai ales ca stiu destul de multe piese la chitara, dar spre rusinea mea n-am reusit de cand sunt in Bucuresti (3 ani) sa merg la nici un concert folk 😦 dar sper sa ajung cat de repede

  2. Pingback: Cronica de concert folk intarziata « Sinzilup’s Blog

    • Joi, 28 mai 2009, restaurant “La bucataru”, str Liviv Rebreanu nr1, ora 20:00, concert folk- Mircea Vintila si Eugen Avram. Intrarea 15 ron. Pt mai multe detalii, id messenger: alexandru_apostol2000

Cine are păreri,are

