Din culise

090402_ducu_mareCe-i clar e ca-s obosita franta dar psihic sunt impacata si fericita. Am luat parte la foarte multe clipe de neuitat saptamana ce-a trecut. Am ajuns sa-i vad unde le sta lor cel mai bine, adica pe scena, pe mai multi oameni dragi. Luni am inceput, cum deja stiti dn postarea anterioara, cu un concert al lui Baniciu, miercuri am fost la concertul prietenilor din Odyssey,joi la Joi”N Nautilus(eveniment organizat de Daniel Fat ) si vineri m-am dus sa-l vad pe Olarasu ca mi-era dor tare de el.Weekendul asta imi propun sa ma odihnesc pentru ca lui incepe Festivalul de arte Florian Pittis. Luni de la ora 19 e lansarea cd-ului “Ducu Bertzi & Florian Pittis ” in cadrul festivalului,marti teatru si miercuri ne canta si ne-ncanta ,tot de la 7, Alifantis,Baniciu si Chilian . Ce-i cel mai important era sa uit…intrarea-i libera asa ca va astept cu mic ,cu mare:).

later edit: am mers cu un 601 in care se asculta pasarea colibri:))

Cine are păreri,are

