Cand pitzi se crizeaza si iubi se enerveaza

express1Oai ce-mi place sa asist la crize de gelozie.V-am zis? Nu v-am zis! In ultima vreme asist la ele peste tot in autobuz(da stiu ca va ganditi ce nu mi se intampla mie in autobuz?!) , la coada la carrefour, la fantana la facultate,pe strada, in parc,practic ORIUNDE. De ceva timp au devenite mai bune decat comedy show-urile si ma abtin cu greu sa nu rad de fiecare data cand intalnesc asa oameni. Toate certurile incep de la aceleasi motive, in general telefoanele dau startul (cum nu stiti?:)) “suna telefoanele =))” na ca m-am dat de gol) .

Dialog:

– Cine ti-a dat bip?

– Pai…soramea

– Sorta si-a schimbat numarul de telefon?

– Nu..imi da bip de la prietena probabil

– CE PRIETENA?(deja pitzi incepe sa fiarba)

– Nu stiu iubi…

– E MAI FRUMOASA CA MINE?

– Nu pui nimeni nu-i mai frumoasa ca tine

– Mda pai…mda… IA SUN-O INAPOI!

– Da…nu cred ca e urgent

– SUN-O SI DA PE SPEAKER CA ALTFEL NE DESPARTIM SI MA SINUCID

sau

– Da-mi si mie sa vad ce melodii noi ai pă telefon

– N-am nimic nou

– Cum n-ai nimic nou?Ia da telefonu…CE-I CU NUMERELE ASTEA?

– Pai…mai am si eu numere de fete

– DE CE? EU NU SUNT DE AJUNS PENTRU TINE?

– Ba da dar mai am si eu prietene din copilarie

-In momentul asta stergi numerele ca daca nu le bat pe toate!!!!!!!!!!!!

…si exemplele pot continua.

Concluzia ar fi ca daca au de umblat cu altele tot umbla indiferent de cate  crize de isterie faceti voi. Pan’ la urma…hotu neprins tot negustor cinstit 🙂 .

One thought on “Cand pitzi se crizeaza si iubi se enerveaza

  1. mda :)) destul de des intalnite naspa fazele astea tampitee :))) bagati` ceva in ele de … fete … unele crizate :))) =))

Cine are păreri,are

