SarBATori

1882Cu scuzele de rigoare , am revenit pe parcela mea de campie virtuala pe care ,spre nemultumirea celor doi cititori fideli :), am cam abandonat-o in ultima vreme. Nu-i vorba ca am stat degeaba,nu ca mi-ar fi displacut 🙂 , dar am zburdat mai mult pe pasunile folkblogului.

Acum, ca tot e sarbatoare, am venit in “vizita” ca tot omul sa-mi astern amintirile,parerile si aiurelile obisnuite.Vacanta-i pe sfarsite si-n Bucuresti m-asteapta o perioada tare aglomerata. Sarbatorile au fost asa cum trebuia , cu parinti si-alte rubedenii, cu prieteni si plimbari lungi. M-am odihnit si-am mancat,zic eu, tot ce nu continea miel 🙂 . Zilele astea am luat o pauza obligat-fortata si de la internet pentru ca Domnul laptop si-a luat “vacanta” de sarbatori, asa ca in loc sa stau cu ochii lipiti de LCD am stat mai mult la aer:). Am luat la pas urbea si-am descoperit chiar in buricul targului OUL gigant despre care vorbeste toata lumea , “realizarea” cu care sucevenii au intrat in Guiness Book. In afara de faptul ca a costat enorm ,zice-se 10 000 de euro, n-are in nici un caz motive traditionale bucovinene si nu-i incondeiat cum scrie peste tot ci tapetat cu autocolant hasurat :)). Asta e clar cea mai idioata inventie din ultimii ani, asta ca sa nu mai spun ca cele 4 (a se citi “patru”) reflectoare care-l pun intr-o “lumina buna” au costat…Cat? A…7000 de euro 🙂 . Coborand spre cetate am dat de vesnica mizerie si “mirosul” de primavara de care dragii nostrii conducatori n-au avut timp sa se ocupe , fiind prea ocupati sa se invarta-n jurul oului (oops!).

E clar ca n-am avut vreme sa ma plictisesc,timpul zboara atunci cand sunt acasa si nici nu-mi dau seama cand au trecut si sarbatorile astea si trebuie sa ma intorc in aglomerata noastra capitala :).

Voi? Cum ati petrecut Pastele si mai ales, pe unde?

11 thoughts on “SarBATori

  1. Prezent! (cititorul fidel)
    Ha. Oul gigant, n`am auzit de el. Ce`nseamna sa nu ma uit la tv. Uof.

    Auzi.. Ouale incondeiate sunt OUA adevarate? Mancabile? Ca daca nu…. :

    Mi se pare inutil oul incondeiat a la Bucovina (oul, in general, nu asta), din moment ce’i doar un OU si scopul lui e de a fi servit la masa :)) Mi-ar fi mila sa mananc un ou incondeiat. Mi`ar sta in gat. Intrebarea ei, de ce nu`si gasesc artistii respectivi ALTCEVA? Alta cheste pe care sa`si manifeste talentul? :)) OUA DE LEMN, MACAR…

  2. Deci 17 mii in total. Si cau mai aduna tu inca vreo 10 mii spagi si tabloul e complet… sau poate sunt eu obisnuit cu sume prea mici? 😀
    P.S. Eee si tu acum! Stii cata munca era sa faca motive bucovinene! Plus ca Premiul nu era pentru “artistic”! (zic eu jucand rolul “avocatul diavolului” 😀 )

  3. @ catalin ouale incondeiate sunt oua golite de continut(pline ar incepe la un momentat sa emane un miros “placut” nu crezi?:)) ) , ceea ce le face foarte fragile. Artistii respectivi n-au de ce sa se reprofileze de la oua la lemn pentru ca treaba n-ar mai fi atat de migaloasa si-ar iesi mai putini bani.
    @ artistu bun venit si-aici 🙂 ! e ceva de groaza ce se intampla in orasul asta ,au bani de toate tampeniile numa de treburi importante nu (eh! si eu acum…in toata Romania-i la fel) . Macar daca tot au bagat jdemii de euro in OU , sa-l picteze calumea nu asa…treaba de mantuiala :-J

    • o rectificare ;nu a intrat in Guiness Book ci doar intr-un catalog cu recorduri al unei asociatii mondiale a recordurilor.e o mica mare diferenta 😉

  4. aaa si mai bine:)) pe tot internetul scrie ca a intrat in guiness book:)) asta-i mai tare decat ma asteptam:))

  5. inca o rectificare. nu SUCEVENII au dorit oul, nu noi suntem cei ……, ci marele domn presedinte al CJ ului local, Gigi FLUTUR.
    asa ca nu Suceava e cea cu un …
    trageti concluziile singuri.
    este una dintre cele mai hidoase ‘buburuze’ care s-au lipit de freza lui gigica.
    asa ca daca aveti ceva de comentat referitor la Suceava si oul lui Flutur, separati una de celalalt.
    referitor la parcul Sipote, pt ca asa se numeste parcul spre cetate, am avut neplacerea de a incerca o plimbare spre cetate, urcant toate cele 237 de scari, aproximativ.
    aleile sunt bombardate, copacii sunt rasturnati in mijlocul aleii, prin urmare trebuie sariti, ca de ocolit nu se pune problema, mirosurile sunt primavaratice. tot ce s-a zis mai sus e corect.
    dar la fel, nu e doar vina noastra. este un teren mult prea valoros pentru a ramane un parc dendrologic. dar cum din parc dendrologic nu se pot scaote bani si nici pamantul nu poate fi scos la licitatie pt cine stie ce ‘bugetari’, a fost lasat in paragina, poate se simt si ele, bietele plante, si se usuca de la sine putere si dorinta, pentru a putea fi scos din circuitul protejat drept parc dendrologic.
    asa ca, de mai este ceva de reprosat si in legatura cu parcul de la cetate, ghiciti la cine sunt sforile? ia sa vad, va prindeti? dar nu de sfori, ca nu mai scapati de acolo.
    va multumesc

Cine are păreri,are

