New/old ?

Imi plac lucrurile vechi , fara a include in categoria asta bibelourile si kitch-urile in general, dar imi plac deopotriva si lucrurile noi. Ma atasez foarte tare de lucrurile personale si de-aia nu pierd niciodata nimic ca daca pierd…e vai si-amar. In conditiile date nu-mi prea plac schimbarile…daca ar fi posibil as vrea sa pastrez si vechiul si noul din viata mea.

Ca sa nu mai lungesc vorba…am nevoie de ajutor 🙂 ! De-o vreme incoace tot incerc sa ma hotarasc daca trebuie sa-mi schimb tema blogului sau nu dar pentru ca singura nu reusesc m-am gandit sa-i intreb pe cei doi – trei oameni care-mi citesc blogul.:)

Acestea fiind zise…va rog votati si daca aveti preferinte la culori puteti posta la comentarii :)! Multumesc anticipat!

7 thoughts on “New/old ?

  1. Eu votez “nu”!
    Primul motiv ar fi ca simonei ii place verdele ^^.
    Motivul nr.2….tema asta striga “sinzi!!!!”
    P.S. sper ca prin “tema” te referi la template

Cine are păreri,are

