Barfe

say noNu-mi plac pekinezii si parfumurile Perceive.

In primul rand pekinezii mi se par cei mai inutili caini. Pe langa faptul ca arata ca niste gremlini , niste mici monstruleti ,latra incontinuu si oricum nu te pot apara de nimic. Daca vine un boschetar la tine sa te atace sigur, sigur o sa fuga de frica pekinezului:)).Pekinezii ar putea fii inclusi fara probleme in categoria pisici, singurul lucru pe care il fac bine e sa manance si sa doarma.

E clar ca inca nu intelegeti care-i legatura dintre pekinezi si Perceive dar nu-i nimic, nu-s nebuna numa’ exasperata si exasperaNta 🙂 . In urma cu niste ani ma intrebam mereu atunci cand ma intalneam cu o anumita tipa, de altfel foarte de treaba, daca miroase a transpiratie sau se da cu colonie ruseasca. Prima data am zis ca se intampla, mai transpira oamenii . A doua oara tot asa, de la a-3-a oara incolo mi-am dat seama ca ceva nu-i in regula si-am trait cu nedumerirea asta 3 ani , timp in care nu m-am mai intalnit nici cu persoana respectiva.  Nedumerirea a tinut pana intr-o zi cand mama a primit un parfum nou, inegalabilul Perceive. Deschizandu-l , din putul gandirii a rasarit amintirea , dandu-mi seama ca saraca femeie pe care o “acuzam” ca-i certata cu apa chiar se spala.

Ca sa nu lungesc vorba…tot ce-mi lipsea marti dupamasa, la cele 40 de grade din autobuz, era o doamna cu voce ascutita machiaj strident si pekinez ,duhnind a Perceive. N-as fi scris toate astea daca domna respectiva nu s-ar fi ratoit la mine ca-i calc pe animal , in conditiile in care autobuzul era plin de oameni si accesul animalelor interzis:)).

Gata barfa, trag oblonul!

3 thoughts on “Barfe

  1. eu nu suport/am alergie la mate…:)) parfumul miroase a transpiratie combinata cu colonie ruseasca(daca stii cum e aia)

  2. Pingback: Blestemul Sfantului pekinez « Sinzilup’s Blog

Cine are păreri,are

