N-am murit, da’ deloc , deloc

_twwht30Titlul e de-asa natura pentru ca-n ultima vreme n-am scris suficient si n-am avut grija de blogul asta, motiv pentru care au venit la “sediu” diverse plangeri.

Motivele pentru care “globuletul” meu personal nu-i asa ingrijit si nu mai are aspect de gagica sexoasa  sunt multiple. Treaba cu sesiunea s-o incheiat in sfarsit , acum sunt sigura ca voi avea o toamna aglomerata :). In rest ii fac vizite lungi si dese surorii mele si MARELUI smecher de 2 saptamani iar in timpul ramas lucrez la copilul virtual, pe care multi mi-l injura pentru ca spun ca-i fura o gramada de timp pretios si lumea ma asteapta pe blogul meu (ei da!).

Asadar si prin urmare…dragi cititori fidea :)) treaba-i ca iar m-au apucat melancoliile. C-o fi ploaia sau faptul ca am gasit la magazin guma TURBO , mi-e dor de vremea cand stateam acasa si Bucurestiul era doar o destinatie de vacanta , de copilaria fara probleme , de scoala generala , in general de iresponsabilitate 🙂 .Nu care cumva sa intelegeti ca-s matura acum sau RESPONSABILA:)) ca nu-s , aproape deloc , si-i rau :). Eu visez la calatorii in toata lumea in loc de telefoane, haine si alte gadget-uri de ultima generatie.

Habar n-am …ma simt extraterestra si iar nu ma identific cu persoanele ce ma inconjoara. Nu stiu de ce am “rasturnat” tot naduful pe bucatica mea de teren virtual , ce vina aveti voi ca eu sunt dereglata si nimic nu-mi mai place?:)

p.s. continui sa va rog sa intrati la CONTACT , astept texte daca aveti timp sau chef

Cine are păreri,are

