Ce noapte ,ce zi…

sanziana1Astazi, gandindu-ma la cum a fost noaptea trecuta si ziua de azi mi-am amintit de piesa de la Travka – Ce noapte. Ca deobicei sunt ramasa in urma cu vestile si abea in urma cu 3 zile am aflat ca formatia Travka nu mai exista. Treaba asta face clar parte din categoria RAU, FOARTE RAU si asa muzica in romania e cum e ,daca si formatiile faine se destrama… o sa fim tara manelelor( sau suntem ?! ).

Noaptea a fost in asa fel incat la ora asta din zi sau din seara sa-mi doresc sa adorm si sa ma trezesc numai maine dimineata. N-am facut de altfel nimic deosebit ci doar am stat treaza pana tarziu , m-am plimbat si am jucat poker( ? ). In cursul zilei am avut parte de cateva lucruri care-mi lipseau. Trecand peste trezirea pe care foarte greu am reusit s-o “realizez” si practica , inutila daca ma intrebati , de la facultate am purtat un girls talk de zile mari si-am ras pana m-a durut burta. E clar ca nu mai facusem asta de mult timp si mi-a prins sau ne-a prins bine si mie si Simonei sa depanam amintiri si sa mai stam la un pahar de vorba. In alta ordine de idei tot astazi am record de viewuri pe blog pentru ca toata lumea cauta informatii despre Sinziene si ma gasesc pe mine :)) . In ritmul asta cred ca maine voi avea dublul vizitelor de astazi , sper sa-i fi ajutat pe cei care aveau nevoie de informatii despre sarbatoarea de maine.

Un LA MULTI ANI! avanpremiera si o imbratisare pentru Sinzienele care isi sarbatoresc maine ziua onomastica !

p.s. azi am implinit 100 de postari 🙂 la multi ani si globuletului pe care voi aia 2 vizitatori fideli il accesati 🙂

(credite poza)
4 thoughts on “Ce noapte ,ce zi…

  1. Cam tarziu citesc si eu, dar decta deloc zic eu ca e bine si acum:
    La multi ani pt Sanziene! La mai multe posturi cu “globul”!
    P.S. Intr-adevar pacat ca Travka au diparut. Imi aduc si acum aminte un concert de acum vreo 4 ani din Underworld! 😉

  2. Cu placere! Ai vazut ca am si eu zilele astea motiva de SARBATORIT? Gata sunt tatic. Si daca te vei uita la articolul de aseara vei vedea si niste poze cu MINUNEA MEA!

Cine are păreri,are

