Acasa.La mine.Obosita.

In sfarsit , dupa mult timp de absenta , mi-am mutat cartierul general o vreme pe meleaguri bucovinene. Vara-i abea la inceput dar eu am atatea lucruri de facut incat imi inchipui cum o sa le dau de cap .

In alta ordine de idei tocmai m-am intors de la Vatra Dornei , unde impreuna cu Alina de la globul de folk ne-am bucurat de vreo doua zile de festival , la munte, intr-un peisaj deosebit. In ciuda faptului ca ne-am simtit foarte bine si am petrecut pana la dimineata in ambele seri nu a trecut neobservat faptul ca generatia tanara de artisti incerca sa traga la indigo piesele celor batrani , pentru care am de altfel tot respectul si admiratia, in loc sa faca ceva nou, verde, proaspat .

Per total ce s-a intamplat acolo a fost foarte fain , muzica buna si oameni deosebiti. Dupa toata distractia inca ma resimt dar probabil ca n-as ezita daca ar fi vorba sa o iau de la capat. Folk you…here i come!

One thought on “Acasa.La mine.Obosita.

  1. Auzi tu Sinziana! Lasa toate astea si bucura-te de frumusetea locului si arunca si pe aici vreo cateva poze, ca e pacat de frumusetea locului si de energiile pozitive pe care le emana! 😉

Cine are păreri,are

