Leapsa reloaded

Deci ăăă … să vedeţi distracţie!

Ştiaţi că aproximativ toata luna trecută mi-am luat concediu “medical” de la blogosfera din cauza CRIZEI respectiv a LIPSEI de enternet ? Perioada in care eu toata ziulica zburdam ca o gazela (supraponderala 🙂 ) pe plaiurile virtuale din GANG-ul cu wai fai ?

Ei bine ! Se pare că tumna când eu eram, hăt departe, pe malul Dunării şi-mi botezam nepotul fără transmisiune on-line 🙂 Şefa,care este, m-am pocnit grozav c-o leapsă. Acuma , eu despre leapşa de la Canfabule ştiam şi am adăugat-o listei de prioritaţi drept pentru care am executat-o în scurt timp după aterizarea în Suceava 🙂 , veselă fiind că mi-am plătit toate “datoriile”.

În seara asta , în schimb , zburdând pe păşunile blogosferei am ajuns la colega Mirage şi de-acolo ţup la Şefă unde-am descoperit “creditul” neplătit.

Clar ca după aşa introducere plictisitoare , repede trec la subiect , na beleaua:

o luna: mai

o zi a saptamânii: miercuri

o parte a zilei: ora 14

o directie: inainte

o virtute: sinceritate

o personalitate istorica: Ioana D’Arc

o planeta: Jupiter

un film: La vita e bella

un lichid: suc de portocale rosii

o piatra: smarald

un tip de vreme: soare bland:D

un instrument muzical: pian

o emotie: de toamna :D

un sunet: oala de lapte care suiera :) )

un element:  marea

Ajunsa la sfarsit , am senzatia ca am mai facut o data leapsa asta.

Ma rog…va trebuie?! Serviti cu placere 🙂

Cine are păreri,are

