Am pile la etajul superior!

Am o perioada buna…cred…sper sa continuie tot asa. Inclin sa cred ca am ceva pile la etajul superior cerului pentru ca altfel nu stiu zau cum mi-ar fi mers treburile. Zilele astea mi-am tot implinit dorinte , iar astazi ,spre marea mea bucurie , am luat si sala pentru categoria A. Miercuri am traseul si sper sa inchei distractia cu scoala de soferi…si-asa s-a intins pe o perioada prea lunga de timp.

Ce-i clar e ca perioada de relaxare n-o sa fie prea lunga…pentru ca nu bine intram in luna septembrie …ca ma teleportez la bucuresti si incep stresiunea…pardon OLIMPIADA 🙂 .

Aaa.. voi astia care mi-ati tinut pumnii, dau o bere! 🙂

4 thoughts on “Am pile la etajul superior!

  1. Duoamne feri tu si tu ai pile acolo? mai stiu io un dracusor impielitat care are si el :)) Apai asta nu-i treaba! Tre sa-mi puneti si mie o pila ca doar nu degeaba is shefa. Sa nu zici ca ai si tu numaru de telefon a lu J.C. Superstar si mie nu mi l-ai dat ca te penalizez la salar! Vorba aia, tocmai din agenda mea plina de vedete sa lipseasca? :))
    In alta ordine de idei, bravo tu, bravo! Desi no, bag sama ca numa pe pile merge in tara asta! :))
    Sporuri si succesuri in continuare. Nu de alta da inca un sofer la noi la “fabrica” nu ar strica

Cine are păreri,are

