Bagajesc..

…deci e toamna , as spune “pute” dar e cuvant urat asa ca zic “miroase” a toamna.
Maine iar mut cartierul general in capitala vietii si ma pregatesc intens pentru olimpiadele de toamna.
M-a luat o usoara melancolie ( gandurile prietenilor mei: “iar? pe tine tot timpul te iau melancoliile?!”) poate-i pentru ca plec de-acasa sau poate doar pentru ca-i rost de invatat ( ?! ) .
Mi se pare inuman efortul pe care-l depun ca sa fac bagaje… asa de repede le-as face daca ar fi vorba de plecat la mare sau pe vre-un varf de munte 🙂 .
Am rezolvat mai toate problemele legate de cazare si in sfarsit pot sa spun ca am unde sa stau in Bucuresti fara sa ma codesc… drept care de la 1 octombrie , + – cateva zile , ma mut in Grozavesti :).
A…mai am o rugaminte! Astia…cu pile mai bune ca mine pe la etajele superioare , astia cu numarul Barosanului pe peed-dial…va rog eu puneti o vorba buna si pentru mine in sesiunea asta 🙂 .
Hai ca ma apuc de bocit pe tastatura si nu-i pont.
Pa pa pa paaa

10 thoughts on “Bagajesc..

  1. Deci io unu sigur cunosc care are numaru lu Barosanu da, sincera sa fiu, nush in ce masura se baga pentru tine ca are prea multe de cerut pt el insusi si nu vrea sa se puna rau :))
    Prin urmare, singura solutie ar fi sa inveti ca de-aia te trimit io la scoala! :))

  2. de acord! numa acuma iti trimit semese cu numaru de card …ca tre sa cotizezi!! ce credeai ca scoala in romania e pe degeaba?!?!?!:))

  3. Nasturi primesc aia la scoala? ca si asa nu ti-am dat salar pana acum :))
    PS: am uitat sa zic ca pe chestia cu pilele am licenta. claaar?! io am inventat- o! ma rog, io sau una din personalitatile mele multiple jurnaliste :))

  4. Fata draga, te astept cu bratele deschise in the wonderful city of Grozavesti, sa impartim povesti la terasa si drumuri nocturne dupa concerte de-ale folkstarilor, cum ar spune shefta’. No, si multe succesuri cu olimpiadele 🙂

Cine are păreri,are

