Rewind

arts-graphics-2006_1173562aA venit gasca ( a se citi gaşca nu gâsca 🙂 ) vesela si folkglobista din Cluj, in ordine aleatorie una bucata Aluna metamorfozata-n sefa, un miraj ametitor, o lucie si-un cantafabule . Ne-am preumblat pe la Leonard Cohen , la concert, si vaiiii cum poate sa cante …cred ca am mai fi stat acolo inca pe-atat si oboseala nu ne-ar fi ajuns. Cum bine zicea Lucia …cred ca pentru el cuvantul potrivit e impecabil…si as mai adauga DEOSEBIT(pentru cunoscatori) :).

Mai spre miezul noptii , inca sub influenta Cohenului …ne-am mutat in Iron City unde ne-am folkfrate si foreverfolk (tot folkblogu-i miez 🙂 )  pana spre orele 2-3 ale diminetii.Ne-am sarbatorit sefa , am spus iar bancul despre ce si cum au grupurile noastre de folk :)) si chiar si asa rupte/rupti de oboseala ne-am bucurat de reintalnire .

Acum pentru mine-i dimineata si spre marea mea dezamagire am ceva mai multe tampenii in cap decat mi-as fi dorit, o durere infundata in adancul sufletului si-un chef cu “NU” in fata de invatat.

Aaa..o rugaminte am!Sa fiti veseli!

One thought on “Rewind

Cine are păreri,are

