Foaie de jurnal

14.09.2009

Ieri – zi ce parea-a-fi-urata , s-a inseninat pe masura ce soarele a disparut de pe cer. Dupa ce mare parte din zi am stat cu nasu-n hidrologie pe la 5 vine solutia salvatoare … tzaaarrrr “Hai !Unde?La dans!” n-am asteptat sa zica de doua ori “Hai”.

Am topait , m-am imbracat , am plecat …am dansat si-am mancat mere coapte cu nuci (Bun 🙂 ). Am revenit acasa pe la 8-9  dupa ceva peripetii pe drum.Mi-am bagat nasul inapoi in apa…aaa…pardon in hidrologie. Cu ocazia asta am descoperit un somnifer nou, lectura la Hidrologie e foarte utila in caz de insomnie asa ca pe la 1:00 dormeam dusa.

8:00 AM

Ma trezesc , iar injur soneria de la telefon N-O mai suport (imi trebe un telefon smecher sa-mi pun o piesa de la Pink Floyd sa ma trezesc frumos) . E paispe septembrie, azi copiii incep scoala …o usoara melancolie ma incearca, ma intreb ca deobicei ce-am eu de facut azi AAA …dau examen la Hidrologie !!! Ma ridic din pat , instinctul mai mult decat vederea ma conduc spre baie…cafeaua e deja facuta(Varamea esti DEOSEBITA! 🙂 ) . In 5 minute iesim din casa, nu mai mananc…ma intalnesc cu bezmeticii la o cafea la Spring  inainte de examen.

Inceperea scolii se simte in aer, copiii alearga , liceenii deja s-au plictisit de deschiderea scolii si se duc la cafea , uniformele se zaresc peste tot, plin de smecheri si deosebite care deja isi fac planuri pentru iesirea in club de vineri. Stai putin! Ceva lipseste?! O fi faptul ca le-au furat o zi de vacanta bietilor copiii? 🙂 Nu,nu…e altceva. Stai asa!!! Nu ploua? De cand ma stiu pe 15 septembrie ploua de te gandesti ca la “etajele superioare” face toata lumea dus. Azi e frumos si soare , e clar ca i-au fentat cu deschiderea asta,acuma le inteleg si smecheria cu inceperea pe 14 septembrie.

E trafic si ce trafic…de la unirii pan’ la universitate iar se merge bara la bara…s-ar putea sa dureze mult. Nuuu, nu mai stau….merg pe jos, ajung in 5 minute , timp in care am vreme sa observ liceenii… maneaua in telefon , uniforma adaptata(mama lor de RBD) fusta mini sau taiata , farduri aplicate cu incredere , tepi roz ,blonzi si pantaloni pana la baieti “OOO daaa…incepe scoala” zic. Ma observa careva ca ma uit , probabil ciudat , ma injura ( Nu-i bai, m-am obisnuit) :)… ajung la Spring , imi iau cafeaua si hai la examen.

Ajung, nu e proful…tocmai a anuntat ca ajunge la 10 30…hai sa stam pe unde apucam. Am timp sa ma uit pe liste …aud “Tu esti singura Sinziana , uite-aici …Ai TRECUT la Teledetectie”… Yeee…e clara treaba 🙂 incepem bine ziua.

Vine si proful …examenul ce avea sa fie oral se transforma in proba scrisa. Trag aer in piept …hai sa vedem. Mergem in Amfiteatru, ne da subiectele…bun…scriu…mai scriu, hai ca poate merge treaba, trece timpul , predau lucrarea. Inca o tura la Spring , telefoane in stanga si-n dreapta “Ba ai trecutttt la teledetectie”. Plec acasa, iar e aglomerat autobuzul, cobor la statia cu nume de fitza . Intru in casa, ma asez la calculator, e clara treaba hai ca a mers bine. Arunc doua ocheade pe blogul lui Cabral si mai apoi ce cel al Iuditei,bifez un zambet 🙂 , foarte faine bloage. Ascult taxi.. n-am mai ascultat de mult,imi vine sa scriu aberatii pe blog. Scriu! Acum…fac baloane de sapun , am dat in mintea copiilor.

Cine are păreri,are

