Frustrari de supraponderala

Beach Fun Barbie blonde J0709Cum nu sunt , n-am fost si nu cred c-o sa fiu vreodata o fiinta trasa prin inel am niste frustrari de supraponderala …pai ce sunculita mea :).

Copil fiind aveam si eu o problema.. de ce pisicii mei erau toate papusile Barbie blonde si slabe. De ce unui copil mic trebuie sa-i intre in cap ideea ca perfectiunea inseamna sa fii slab. Pfuu…asta ar fi una la mana, dupa ce am mai crescut m-am prins ca-n toate filmele actritele principale-s ca luate de pe reviste. Apropo de reviste …pe la 10 ani alta problema, de ce exista numai fotomodele slabe?

Scenariul “perfect” ar fi fost :

Dupa o copilarie fericita plina de papusi Barbie blonde implinesc 14 ani si primul pas e sa-mi vopsesc parul blond. Un an mai tarziu garderoba e plina de bluze cu decolteu adanc si fuste mini iar tocurile sunt deja ceva la ordinea zilei.   Ma prind ca-s prea grasa pe langa colegele mele dragute si incep sa beau apa plata cu lamaie si sa mananc morcovi, urmatorul pas… anorexie :X.

Dupa cum bine puteti observa , scenariul nu s-a aplicat in cazul meu. Drept dovada exist, respir si sunt un om cu greutate :). Mama lor de papusi Barbie era sa ma imbolnavesc din cauza lor si nici nu mi-am dat seama!hai sa le dam foc!:)

7 thoughts on “Frustrari de supraponderala

  1. ……….. ba da de hanoracu pt grasi ce zici??? plm te pui si tu la mintea scobitorilor??? tocmai mi-a venit o imagine haioasa….tu anorexica =)))))))))))))) CE-AVEM LA MASA???SARMALE!!!YEEEY SARMALE!

  2. sa moooori tu! hanoracu pentru grasi e deja tuica de tulcea:))… la varsta asta is deja mare …plus ca mi-am facut si biserica pentru grasi:))

  3. Tu ai avut Barbie originală? Dacă da… să nu te aud că te mai plângi. Până la urmă tot păpuşă era, când eram mică nu mă gândeam aşa departe la greutatea ei. Dar ce-i drept tâmpenia asta a cam luat amploare.
    Paranteză: dar de Ken de ce nu se plânge nimeni? Şi ăsta ne minte cu pătrăţelele lui. =))

  4. @vave e posibil sa fi avut barbie originala dar si multe copii, pana la urma vorba ta , tot papusa era . Nu cred ca mi-am pus vreodata problema …daca e fake sau nu. Cat despre ken …as fi scris si cu privire la el dar mi-am pus problema numai din perspectiva fetitelor…la varsta aia nu stiam la ce folosesc “kenii ” in real-time :)).

  5. Hai sa iti zic eu o poveste tare funny. OO cunostinta de a mea a primit cand era mica o papus din aia pe care atunci cand o culcai inchidea ochii. Ce crezi ca a facut respectiva fetita? S-a dus cu ea si a ingropat-o in spate in gradina, pentru ca a crezut ca a murit! 😉

Cine are păreri,are

