Niiii mă…conexiune uaiărless

Iar ma mir ce tare-i tehnologia asta si dupa 3 saptamani in care m-am uitat ca vitica la poarta noua la mandretea de rooter existent in mai noua noastra casa(asta-i alta mancare de peste :)) ) m-am hotarat sa-l setez. Una din problemele pe care le-am intampinat a fost ca n-aveam cablu de conexiune intre rooter si laptop asa ca a mai trecut o saptamana fara net. In cazul in care va intrebati de ce-mi trebe rooter …va raspund simplu…suntem 3 oameni care se bat pe un cablu:)) cu toate ca-s convinsa ce mult va preocupa asta.

Cum treaba incepea sa se imputa si cum aproape niciodata n-aveam net cand trebuia m-am enervat si am inceput sa colind prin bucuresti in cautarea unui cablu…iar astazi (dupa alta saptamana de la achizitionare) am reusit sa-l si setez si primul lucru pe care l-am facut de pe laptoapa mea draguta a fost sa-mi deschid blogul abandonat si sa promit solemn ca ma reapuc de blogareala:).

E mult de povestit , loc de munca, facultate , folkblog , festivaluri, faze din autobuz…nici nu stiu de unde sa incep , ideea principala ar fi ca nu mai am timp de nimic si ma bucur mult mai intens de timpul liber.Cu toate ca as mai povesti acum …am multe treburi de rezolvat odata cu restabilirea connexiunii la internet asa ca v-am pupat si de maine o luam pe episoade.

One thought on “Niiii mă…conexiune uaiărless

Cine are păreri,are

