41 de ore libere de tot

Sunt in extaz, serios! Dupa asa o perioada ingramadita am la dispozitie 41 de ore numa’ pentru mine si aproape ca nu stiu ce sa fac cu atata timp liber. Acuma zice-se am avut liber si-n weekend , numai ca pe ala l-am petrecut la Braila , unde-am “muncit” de zor ,cu spor la Festivalul Folk Chira Chiralina, cu alte cuvinte am baut si-am cantat (cu mici intreruperi din cauza publicului “prietenos”) pana spre dimineata 2 seri la rand. Cu alte cuvinte n-am dormit cu nesimtire de nu-mi mai mai amintesc:) cand.

Ca sa fie treaba , treaba de la braila am aterizat la munca, de la munca …acasa .Luni , de bucurie ca am instalat routerul am stat pana tarziu ca de…am net. Marti sigur am petrecut pe undeva si nu-mi amintesc , miercurea-i veci pururi rezervata pt folkfrate si dincolo de munca si scoala iron city ma asteapta in fiecare saptamana…. etc Azi e deja vineri si am adunat oboseala cat pentru o zi de post, dar pentru ca maine-i ziua mea libera m-am gandit sa nu ma culc odata cu pensionarii sau gainile ci sa aberez pe blog, asadar uite-ma ce mandra mi-s.:)

Cand am auzit ca o sa am atata amar de ore libere deja mi-era tarsa (a se citi tarsha 🙂 ) ca n-am ce face cu ele , da-n general mi-au gasit altii treaba :). De fest-ul de la braila va pot zice ca-n mare parte m-am distrat si ca am revazut si reascultat oameni faini si ca am descoperit unii noi asa ca am venit de-acolo mai bogata cu cateva fete zambitoare si multe amintiri. Ca si oras Baila mi-a parut trist , gri…prea gri, daca-n vreme de festival era asa, cum o fi in “timpul liber”?!(oai ce-mi place termenul asta).

Pana la noi updateuri pe prostia de blog pe care va pierdeti vremea acuma, mergeti oleaca pe la groparu ce o sa va trimita la crivat sa-i cititi mandrete de postare la care eu m-am distrat grozav iar in timpul asta dispar la somn si visez la momentul in care o sa vad ca pe ceas scrie 11:00 si io abea scot nasu’ din perna.Pupuri si imbratisari , sporuri si succesuri !

Cine are păreri,are

