Ce mai faci? Mersi,bine!

Eu intreb , eu raspund:). In general muncesc de zor cu spor aici ( nici zor , nici spor da’ da bine la imagine). O treaba care-mi taie aripile e legata de faptul ca lucrez in weekenduri , cu toate astea imi rup, o data la ceva timp, vreo doua zile libere si plec din bucurestiul vietii. In cele doua weekenduri libere de pana acum am fost la doua festivaluri de folk (Ploiesti si Braila) unde m-am simtit foarte bine reintalnindu-i pe cativa prieteni mai vechi si cunoscand multi oameni faini.Nici la vot n-am ajuns tot pentru ca am fugit din Bucuresti sambata si daca m-as fi dus as fi mers pe principiul lui taicamiu ca oricum pe cine votam noi pierde :). Gata cu povestile despre ce-am mancat la pranz, nu de alta dar a ajuns blogul asta un fel de cancan !

p.s. Facebooku’ a innebunit! De cand “ranesc” toata ziua (sau toata noaptea) pe ferma mea virtuala , sap, culeg , mulg vaci si adun oua primesc tot felul de invitatii la quizuri…astfel incat mi-am facut unul cu titlul “ce bautura esti?” si numa ghiciti ce mi-a iesit…

Cine are păreri,are

