Blestemul Sfantului pekinez

Va mai amintiti voi de postarea asta? Ei bine …candva trebuiau sa  ma ajunga blestemele sfantului pekinez!

Sa va povestesc cum a fost deci…. acum doua seri printr-o inspiratie divina m-am culcat la o ora acceptabila de gen 12 noaptea. Pe la 1 m-am trezit buimaca observand multa lume la mine in camera si ceva paros care inspecta teritoriul… moment in care a avut loc urmatorul dialog:

Eu: Ce e cu pisica asta aici?

Ei: Nu e pisica ! E caine!

Eu: Eu vad o pisica!Ce cauta pisica asta aici? (moment in care am inceput sa devin constienta…daca nu e pisica, e mic ,paros si foarte urat atunci e…DUMNEZEULE E PEKINEZ!!!)

Eu: AVEM UN PEKINEZ IN CASA?

Ei: Da, nu e dragut?

Eu: NU!Arata ca un soarec sau mai bine …ca un gremlin, daca torn apa pe el mi-e teama ca se fac mai multi!

Adorm si dimineata ma trezesc extrem de convinsa ca totul a fost un cosmar, ca am innebunit si-am inceput sa visez pekinezi dar nu, mini-creatura DORMEA LA PICIOARELE MELE! Ulterior am aflat ca-l si pastreaza si ca o sa avem… soarec, ba nu…pisica, ba nu….creatura de companie :).

Cine are păreri,are