Varste

Pana acum cativa ani, ma “blocam” mereu in varste.Ma gandeam ca daca un om e cu cativa ani mai mare , fie ei 10,20 sau 30, trebuie sa fie musai mai rupt din soare decat mine. In traducere libera , n-as putea sa ma ridic la nivelul unui asemenea om. Varsta imi parea atunci foarte importanta, ma speriam , ma rusinam si mi se parea ca nu ma pot ridica la “acel” nivel. Ce-as putea vorbi eu , cum as putea sa nu ma fac de rusine…ma intrebam.

A trecut o buna bucata de vreme si-am inceput sa-mi dau seama ca lucrurile nu-s chiar asa cum mi le inchipuiam eu si ca varsta fizica n-are nici in clin nici in maneca cu ce se intampla in lumea asta de fapt. Am ajuns sa cunosc oameni si oameni, fara sa ma straduiesc prea mult am trecut rapid peste convingerile legate de varsta si-am ajuns sa realizez ca nu exista acel “nivel”. Exista doar oameni. Oameni ce te impresioneaza mai mult sau mai putin , ce te dezamagesc mai mult sau mai putin …pur si simplu oameni. Dincolo de varsta , exista posibilitatea ca acel cineva sa fi trecut prin ceva mai multe incercari decat tine , sa fi vazut mai multe si poate asa reuseste sa-si tina mai bine haturile vietii.

Cu drag si cu ceva ganduri gri

Cine are păreri,are

