Ofiter in retragere

Poate credeati ca daca m-am mutat din Regie si 601 oricum nu mai circula,s-au incheiat pataniile din autobuz. Nici gand,insa!

In zona in care m-am mutat ma confrunt cu un alt autobuz sau mai degraba cu lipsa unui autobuz, unul ce poarta cu mandrie o decoratie pe care scrie 90.De cand m-am mutat la iancului am senzatia ca autobuzul asta e un soi de fantoma, il astept minute in sir , fara rezultat insa iar cand ma urc in orice alt autobuz apare si se apropie intentionat de capatul autobuzului in care ma aflu pentru a-mi baga lumina portocalie in ochi.

La intoarcere ,insa, autobuzul despre care va vorbesc e un soi de ofiter in retragere. Niciodata dar ,absolut niciodata, nu se arata in toata splendoarea…iar cand reusesc sa-l prind ,indiferent de ora se retrage la depoul vatra luminoasa :).

Mereu ma intreb…oare toti soferii de 90 is niste bunicuti draguti cu probleme de prostata?Habar n-am care li-s problemele , cert e ca data viitoare cand vad un 90 o sa-i dau soferului cadoul o olita de bebe , sa faca pipi la nevoie si sa nu mai fie obligat sa fuga la depou.Cu ocazia asta s-ar putea sa ajung si eu la timp atunci cand ma intalnesc cu voi..

One thought on “Ofiter in retragere

  1. cred ca asa e toata gama 9x ratb… mai am prieteni care s-au plans de 91 si 92 parca… eu unul stiu ca astept minim 25 minute 96-le si e cam singurul care merge direct la gara din sebastian

Cine are păreri,are

