Zapada, frate!

Ba…eu am o mama foarte smechera! Mama mea e atat de tare incat nu stiu cum atunci cand vine vorba de odrasla ratacita la capitala devine paranormala si ii indeplineste dorintele.

Sa va explic cum sta treaba! In ultima vreme nu stiu cum se face de ajung ca vorbesc cu maicamea numa-n statiile de autobuz, asta si pentru ca deobicei sunt nevoita sa astept foaaarteee mult. Eh… primele dati cand o sunam pe mama si venea autobuzul in maxim 2 minute am zis ca-i o pura intamplare insa atunci cand am constientizat ca treaba asta se intampla mereu am inceput s-o sun si sa-i poruncesc “Mamaaaa cheama autobuzu’ ala ca-ngheata plodu’ de frig!!!” . Maaa deci io va zic! Ii asa smechera ca daca ma duc la o intalnire si-s deja in intarziere o sun pana in statie sa ma asigur ca ajunge autobuzu’. Am stabilit deja ca mama mea e miez, da?! Bun…si daca tot am vazut eu asa am zis ca tre sa-i testez puterile si-n alte domenii, asa ca m-am gandit sa-i cer…zapada(daca nu va place zapada n-o injurati pe mama mea ca vine viscolul 🙂 ) . Acum trei saptamani vorbeam cu cineva despre cat de paranormala e maicamea si evident despre cum vreau eu sa-i cer zapada. Persoana cu pricina mi-a zis ca tre sa efectueze niste plimbari prin tara asa ca sa nu-i cer mamei chiar acum sa trimita zapada ca sa nu aiba probleme pe drum…si-am uitat. Acum vreo doua zile iesind pentru cateva momente din iuresul de probleme din ultima vreme i-am spus mamei DORINTA. Ce credeti ca a urmat?:))  N-ati vazut ce-a fost azi? Zapada frumoasa si,si fulgi marrrrrriiiii si,si….si circulatie blocata! Acuma ,puteam s-o sun pe mama sa-i spun sa cheme autobuzul dar chiar si-asa cu toate puterile ei sigur nu putea sa inventeze un supliment de viteza pentru autobuz. Vazand cum sta treaba am luat-o la picior si-n 20 la minute am fost la universitatea vietii, fara probleme ,apucand astfel sa ma bucur si de ninsoare.

Faina zi , mai vreau iarna!:)

2 thoughts on “Zapada, frate!

Cine are păreri,are

