Sindicatul cotcodacilor cere dreptul la SĂNĂTATE!

Povestea începe cu Groparu ( ce dubios suna 🙂 ) pe care-l citesc de vreo doi ani ,cu aceeaşi frecvenţă, fiind primul blog pe care-l accesez dimineaţa la cafea şi fără de care nici acolo unde stă regele pe Tron nu pot să mă duc de proasta ce-mi e ziua. Dacă nu-l ştiţi încă e cazul să-l vizitaţi, are nişte poveşti de spus şi nişte zâmbete de furnizat!

Uite-aşa într-o zi cu soare l-am vazut pe Groparu cum face promovare la ceva site unde-i membru de mare angajament şi-am zis că n-are ce să fie rău. Între timp am devenit fidelă site-ului şi-alaturi de alţii mi-am mai găsit un preferat în persoana Doctorului Şendroiu. Din nefericire pentru noi el nu se regaseşte în lista cu echipa.

E revolutie! REVOLUŢIE ! Ne luptam cu Mogulul de ceva vreme pentru că ţine morţiş să ne refuze dreptul la sănătate :). Acestea fiind datele problemei revoluţia s-a iscat atât pe sindicat cât şi la sediul DailyCotcodac sperând ca rezultatele sa se vadă cât mai curând iar Doctorul Şendroiu să figureze la ECHIPĂ. Până una alta …noi suntem pe baricade! Ne luptăm până cade serverul, morţi încă n-avem ,din fericire, iar răniţii n-are oricum cine să-i trateze că de….n-avem doctor!

Vom revenii cu detalii de pe câmpul de luptă!

7 thoughts on “Sindicatul cotcodacilor cere dreptul la SĂNĂTATE!

  1. Fată, da’ io ce mi-s?! Cârlig de rufe?! Eeee! Păi de ce crezi tu că n-avem morţi şi răniţi, deşi nu-l avem pe Dr. Şendroiu printre noi? Ce-i drept, a fost un motănel ciuruit aseară, dar l-am pus pe picioare, aşa că…. Înainteeeee! Viva la Revolucion!

  2. Luptăm până cade Tiranul, nu serverul. Deja e pe jumătate învins şi a scos la iveală un steag alb (cred că i-a şutit strigoiţei cearşaful ).

  3. Magarusule, sa vezi ce te trag io de urechi 😛 Pai n-ai tot fluturat tu steagul ala, de mi-o cast cearsaful nu alta. Bine ca mai batista aia, in care mi-ai invelit oasele.
    Asa, Sinzico! La lupta 😀

  4. Deci, fată, lupta s-a încheiat cu victoria noastră. Încă o dată “agaricii” şi “aplaudacii” de la sindicat au repurtat o victorie împotriva Tiranului. Acuma, noi sărbătorim evenimentul la sindicat, dar tu, pe niciunde! Haidi, bre!
    Vezi că lumea te aşteaptă să dai de băut, că-ţi făcurăm lobby pe lângă Tiranul sindical (tetrisul adică) şi te băgă în blogroll! 😉

Cine are păreri,are

