Joculete

Într-o vreme vă vorbeam despre jocuri şi despre faptul că ani de zile ,în perioada liceului mai ales, am jucat Sims cu toate variantele lui. Atunci aveam ce-i drept mult timp liber şi-mi permiteam să stau ore în şir dezvoltând cariere şi trimiţând copiii la universitate 🙂 . În afară de Sims , în rarele momente când n-aveam chef, jucam Caesar III şi mereu încercam să-mi dezvolt oraşele pe cele mai nasoale hărţi, nu ştiu dacă am câştigat vreodata…

În ultimii ani , timpul e scurt iar puţinul timp liber pe care-l am la dispoziţie îl dedic ieşirilor cu prietenii, concertelor sau altor activităţi foarte puţin sau deloc legate de lumea virtuală.

Cu toate astea îmi place să mă joc din când în când şi tocmai de-aia în momentul de faţa Farmville şi Triburile sunt cele pe care le prefer , în primul rând pentru că sunt în timp real şi nu necesită instalare sau ore în şir de stat în faţa calculatorului.

Eu v-am zis…voi?Ce mai jucaţi sau…vă mai jucaţi?

14 thoughts on “Joculete

  1. M-am apucat de Tiki Farm, dar voi renunţa curând. Joc constant şi de vreo două luni YoVille.
    De două zile m-am apucat de Restaurant Empire 2. 😀

  2. Pfoai, ce vremuri. SIMS!!!! cat am mai jucat sims. Si caesar 3. Mai nou ma joc pe PS3, dar n`am SIMS (n`a aparut inca). FIFA, Civilization, etc.

    Si Farmville, ca toata lumea 😀

  3. joci triburile? vezi ca eu am fost dependent. cu nopti pierdute si etc. ce-i drept nu eram singur, cand ma intalneam cu oricine despre asta vorbeam. e misto jocul dar… la un moment dat te ia cu damblaua. noi ajunsesem(un grup de vreo 50 de oameni) pe locul 7 in lume cu 2 continente ale noastre. si ne-am retras toti. odata.

  4. oaiiiiiiiii, eu nu pot sa devin dependenta ca ma ataca aia si nu mai reusesc sa ma redresez:)) am avut mai muuuulte sate dar acum am f putine

Cine are păreri,are

