De-ale studenţiei ..altora (4.3)

“(…)

gata, m-am linistit, imi sterg lacrimile de la ochi si zic mai departe…

In fine, aproape la fiecare scena de bataie, grasu isi lua portia de suturi, picioare si papuci in cur, iar clampaul isi primea si el vre-o trei-patru palme dupa ceafa. Io eram spectator, arbitru de ring, mai mult nu ma bagam intre nebuni… nu de frica, pt ca il caftisem deja odata pe grasu, asta chiar pe la inceput si acum ma stia de frica. Adica nu mai stiu cu ce m-a enervat el o data pe mine, eram si in sesiune, a doua zi aveam examen si ma tooot futea la cap – pana m-am enervat de-a binelea, el a crezut ca daca e mare ma impresioneaza, da io eram mic si-al dracu, si nervos pe deasupra… si cum s-a repezit el la mine m-am repezit si io ca o hiena asupra prazii… numai ca prada era cat un elefant -, l-am prins de mana, m-am rasucit, i-am facut un procedeu si l-am proiectat peste mine pe jos de s-a zguduit blocu… imediat a schimbat tonul cerandu-si iertare si mii de scuze ca nu mai fce… de atunci am fost cei mai bini prieteni . Iar cand se bateau ei doi, preferam cel mult sa ii mai intarat sau sa ii mai linistesc, ca in definitiv ei se bateau – ei se impacau! Ca sa ii linistesc scoteam cate o bucata de carne din frigider si i-o aratam la Clampau… ala saracu cand vedea carnea uita si de bataie si de tot, se indrepta ca teleghidat spre carne avand un singur gand: SA HALEASCA!
Si acum incepea sa-l cicale pe grasu pana reusea sa-l induplece sa faca de mancare. Scenele astea durau de multe ori doua-trei ore, io deja aveam dureri musculare la maxilare de atata ras, asa ca ii lasam sa manance in liniste…
De multe ori dupa ce haleau, se mai linisteau si aveau chef sa povesteasca, sa stea la taclale si sa fumeze… Si veneau pe caupul meu in camera… . Si de multe ori grasu dadea tonu:
– Clampaule, hai spune-i la gabi cum fur io din magazine ca nu ma crede!!Hihihihi..
… la care clampaul incepea sa rada si sa povesteasca:
– prostu asta fura din magazine, sa vezi cum face dobitocul..
– lasa ma ca stiu cum fce, nu-mi povesti ca stiu tot..
… se duce, ia de pe raft, baga in buzunare si pleaca fara sa plateasc…si apoi merge in pia..
– ba tu esti surd??? Stiu cum face, nu tre-sa-mi spui tu!
– Haaai spune-i ca nu stie! zicea grasu..
– pai a spus ca nu trebuie sa-i spun…de ce ma minti, boule!
… si iar incepea “macelul” – se luau iar la harta, asa ca sa-si faca siesta…si io iarasi il intaratam pe ala ca sa iasa dracu de la mine din camera, ca mie mi-era mila sa dau in ei… Apoi iarasi se mai linisteau.
De multe ori il intarata grasu pe clampau, il punea sa faca baie! Doar cand ii auzeam ca vorbesc despre baie deja luam foc ca stiam ce avea sa urmeze… In primul rand ma duceam si imi adunam ABSOLUT toate lucrurile din baie: prosop, pasta de dinti, sapun, periota, absolut tot! De obicei nu lasam nimic in baie oricum, da mai faceam o ultima verificare, asa pt linistea mea sufleteasca.. nu de alta, da nu eram curios sa il vad pe idiot cu isi spala unghiile de la picioare cu periuta mea de dinti…
Si se apuca ala sa isi faca baie… Nu exagerez, da … dura juma de ora sa se desbrace! Pe cuvantul meu de onoare, juma de ora pe ceas… Io n-am crezut, da intr-o zi ma cheama grasu, sa imi arate cum face ala baie… ma cheama la baie si deschide usa larg razand in hohote…
– Hai sa vada si gabi cat iti ia tie sa te dezbraci, ca nu ma crede…
…si incepea ala: isi desfacea intai cureaua, apoi desfacea doi nasturi…cand sa desfaca slitzul isi dadea seama ca si-a deschis cureaua si se apuca sa bage cureaua la loc pe gaici , se inchidea la curea si apoi deschidea slitzul… cand era slitul deschis vedea ca nu cad pantalonii de pe el ca are inca cureaua… statea nitel sa se gandeasca … apoi in sfarsit scotea cureaua si s cand sa scoata pantalonii vedea ca nu si-a dat jos pantofii! Bai era nebun de-a binelea! Daca Grasul se prefacea in marea majoritate a timpului, in schimb asta saracu era dus rau de tot cu pluta . Cand sa-si dea jos pantofii se impiedica in pantaloni, asa ca isi baga la loc cureaua, tragea pantalonii sus pe el si cand se uita in oglinda observa camasa care statea sifonata si incepea sa o aranjeze. Bai frate, pur si simplu puteai sa stai minute in sir sa observi, sa vezi si sa nu crezi. De multe ori nici nu stiam ce drac sa fac, sa rad sau sa lang . Daca nu ii spuneai exact ce sa faca era asa de pierdut in spatiu ca un copil care vede pt prima data in viata lui Marea….In fine, dupa ce cu chiu cu vai reusea sa se desbrace (de obicei nu stateam pana la sfarsit ca nu eram curios ) incepea sa faca baie… si statea in cada… bai da statea acolo de il cantau cucii! efectiv incepea cu o mana, cu fiecare unghie, apoi facea asa cum v-am povestit ca facea cu picioarele..of.. pai cum dreaku sa nu-l bati mai nene cand il vezi asa de prost??? Iti venea sa urlii, ca intra in baie si dupa trei patru ore inca nu se termina de spalat! De multe ori il scotea Ovidiu, cica ii dadea un prosp… se ducea si lua presu de la intrare si i-l dadea sa se stearga cu el pe cap . Asta cum era cu capul ud nu se prindea in prima faza, ca Ovidiu cica sa-l ajute – nu il lasa pe el sa ia presu ci venea el si incepea sa-l frece pe cap . Oameni tampitit la creier mai frate, nebuni de-a binelea! Apoi cand ii ziceam “Bai Ovidiu, ce dracu ba iti bati joc de el?? il stergi cu presu de la intrare ” imediat sarea ala din cada si iar incepea alergatura si cafteala prin casa… cu ala in curu gol si ud alergand dupa ovidiu care nu se mai putea abtine din ras. Pacat ca nu am avut cu ce sa ii filmez! In fine, nu scapam de nebun ca intra inapoi in cada sa se spele de presu lui Grasu… si iar statea cate-o ora… ca la el “dureaaaaza”. Apoi venea clasica faza cu imbracatul… mai ales cu trasul pantalonilor si aranjatul camasii: Pur si simplu isi tragea pantalonul sus, dupa ce reusea sa incheie cureaua si slitul intr-o ordine stiuta doar de el dup multe zeci de repetitii… incepea sa plimbe mana ca si cum ti-ai aranja camasa in pantaloni… si apoi se asigura ca a tras slitul, apoi iar aranja camasa.. bai frate, daca ma apucam sa il imit, io cred ca faceam febra musculara sau mi se toceau buricele degetelor de atata aranjat camasa… Pana nu ii distragea careva atentia nu renunta de la aranjatul camasii… Si in timpul asta se apuca sa repete o fraza aleatoare de zeci si zeci de ori, de fiecare data incerca sa fie mai convingator ca data trecuta, incepea sa povesteasca de obicei cum il caftise ovidiu cu palma peste ceafa si cum i-a tras el suturi in cur… Era obsedat saracu sa povesteasca

Eu le recitesc acum pentru a-3-a oară şi încă nu pot să mă opresc din râs… 🙂

Maine vine şi ultima parte..

Pupuri!:)

Cine are păreri,are

