De-ale studenţiei…altora (4.4)

“In fine, de multe ori se mai supara si el de-a binele pe Ovidiu si vroia sa plece- da credeti ca reusea??? Ca il pandea ovidiu, care ii anticipa fiecare miscare: Cand se incalta cu un pantof, ovidiu ii ascundea pe celalalt…apoi se puneau sa caute… si venea clampal la mine si iarasi bal mascat:
– nu mi-ati vazut cumva un patof???
– Nu bai nene, ca io nam treaba cu pantofii tei… da intreaba-l pe Ovidiu..
– pai l-am intrebat si mi-a spus ca l-ati ascuns sub pat..
– Ba voi sunteti tampiti de-a binelea .Bai va bat pe amandoi.. cum dracu sa ii ascund io pantofu?? Ovidiuleeee! Futu-ti mama matii, da-i pantoful inapoi si lasati-ma dracu in pace!
… Ovidiu radea in hohote…
– Pai l-am intrebat pe ovidiu si a spus..
– Ba! Lasa-l dracu pe ovidiu, nu vezi ca e nebun??? Tu il crezi pe ala?? Du-te si cauta-l la el in camera ca acolo l-a ascuns…
… si se ducea la ovidiu si iarasi incepea o runda de injuraturi, rasete, pumni, picioare etc. De cele mai multe ori, cand era omul gata imbracat si gata sa iasa pe usa venea ovidiu si il intreba..
– Da acum unde pleci??
– Pai unde sa plec… acasa ca ma omoara nevasta daca afla ca am fost la tine…
– Aaa, pai las’ ca o sun sa-i zic ca ai fost la mine
– Nuuuu nu-i spune ca ma omoara… si apoi vine si fii-miu si ma bate si ala… nevasta macar mai da cu ce apuca, data trecuta mi-a dat cu cratita in cap si in spinare, apoi s-a rupt coada la cratita si a luat coada de matura.. noroc ca a venit fii-miu… si ala m-a luat la pumni si sututi ca face karate si asa m-a dus pana in camera unde m-a incuiat… si nici pe geam nu mai pot sa fug ca mi-au pus gratii la geam… Nu-i spune lu nevasta-mea..
– Eee, pai hai ca nu-i spun da numai daca mai stai la mine..
– pai nu mai stau ca esti idiot si razi de mine
– haaai ca nu mai rad de tine, hai sa iti fac o cafea… Ce, daca te duci la nevasta, aia nici sa mananci nu-ti da, ba te mai si bate! Io macar ti-am dat mancare, tigari, palme dupa ceafa….
– idiotule, plec…
– nuuu de ce pleci nebunule, hai ca nu-ti mai dau palme dupa ceafa, hai ca-ti fac cafea…
– da mi-ai dat dupa ceafa, apoi mi-ai ascuns un pantof si m-ai mintit ca l-a ascuns gabi, apoi iarasi m-ai plesnit dupa ceafa, apoi mi-ai ascuns palaria….m-ai sters cu presu de pantofi..
– haaaai iarta-ma, ca noi suntem prieteni… hai sa bem o bere de la gabi…
– ARE GABI BERE???
– hehe, pai hai sa-i cerem…
… si uite asa, cand credeam ca problemele mele pe ziua respectiva se incheiasera, ele tocmai incepeau ca nu mai scapam de el pana nu-i puneam si lui un pahar… Cum ii puneamin pahar, imediat il ducea la gura si glglglg -gata! apoi:
– Domnu gabi, imi mai puneti un pahar? Ca l-am baut…
– BAAAA de ce l-ai baut asa de repede???
– Pai mi-a fost sete… imi mai puteti pune un pahar… va rooog
– Baaaa! Termina ba cu “domnul gabi”!
– bine, ma scuzati… imi mai puneti un pahar???
… si nu scapam de el pana nu golea toata sticla. apoi ma intreba daca mai am bere… Grasu bineinteles ca jubila, radea si se tavalea pe jos de ras! Pana nu il umflam pe ala de bere nu se lasau nici unul! Apoi pt ca toate chestiile astea ce le-am povestit se intamplau cam in 6 – 8 – 10 ore si se facea deja seara, se duceau in sfarsit dincolo la Grasu in camera sa se culce…Intai se uitau la televizor, apoi il punea pe asta sa se descalte, ii dadea o pijama de-a lui cu 5 numere mai mare (unul era nalt si slab, alalat era gras si umflat ) si apoi dupa inca o runda-doua de palme pe ceafa se linisteau si se culcau… Grasu se facea ca adoarme primul, da de fapt era jmecker si astepta sa adoarma clampaul… Cum adormea asta (trebuie sa va inchipuiti faptul ca Grasu NU STINGEA NUCIODATA BECUL!!! pur si simplu dormea cu becul in sufragerie aprins! De multe ori ma trezeam io noaptea pe la 3 si inchideam televizorul la el in camera) incepea sa-l sicaneze… ii baga un deget in ureche, incepea sa-l ciupeasca, il tragea de par… ala saracu se trezea, se uita in jur – vedea ca grasu doarme- asa ca se culca la loc… pana se prindea ca grasu iarasi radea pe seama lui si cand mi-ra somnul mai drag ma trezeau nebunii din camera de dincolo.. unul zbiera si dadea palme, pumni picioare, alalalt radea si zbiera “Auoleoooo nebunuleeee nu mai daaaa! ” Era circul dupa lume!

Intr-o seara au venit cativa colegi pe la mine, era ora 6 – 6,30 seara… Trebuia sa vopsim niste tricouri, ca aveam echipa de fotbal si unul luase un spray din ala de vopsit masinile (vopsea din aia la tub cu bila) de culoarea verde. Si nue-am facut noi niste decupe-uri din carton ca sa vopsim tricourile cu numere… si vin nebunii de la piata sau de unde dracu au fost ei in ziua aia… In fine, clasicele faze cu palme peste ceafa, suturi in cur sidesbracatul nebunului.. Eu eram cu cei mai buni prieteni de facultate: Luci (Tg. Mures), Cristi (din Frumuseni), Miti (Viseul de Jos) si Octav (asta era aradean). Ne apucam noi de treaba si vad aia ca la noi in camera se petrece ceva ciudat si din curiozitate ne trezim cu ei in camera… au gasit ei ceva motiv ca sa intre… Si ne vede Grasu cu vopseaua si gata i-a si bubuit mintea o idee…
– Gabi, hai te rog, nu-mi dai si mie un pic spray-ul ala???
– Pai ce dracu vrei sa faci cu el?
– hihi, pai stai sa vezi…
si ia asta spray-ul si se duce la clampau…
– Auzi, tu cand te-ai spalat ultima oara pe cap???
– pai acum cateva zile cand m-a batut…
– auzi da tii ca tie iti cade parul…

– Pai tre-sa-ti dai cu fixativ ca sa nu mai cada! Ti-ai dat vre-odata cu fisativ???
… in timpul asta noi ne uitam ca prostii, incapabili sa schitam vre-un gest, pur si simplu nu ne venea sa credem…
– Hai ca iti dau io cu fixativ…
si se duce grasu pe la spatele clampaului si Fsssss incepe sa ii dea cu fopsea in cap… la care clampaul:
– haaaaai, ma ovidiu, ca nu trebuie acum sa-mi dai cu fixativ… da de unde ai tu fixativ???
– Stai ba nebunule – hihihih – ca trebuie!!!! Fsssssss!
…si iarasi ii dete lu ala da ii dadea ca lumea, insista in partea superioara si dorsala a capului… la alalalt i s-a parut ceva coudat
da fixativul parca nu miroase asa… ca a lu nevasta-mea miroase frumos…
… si pune nebunu mana in cap aoi vede vpseaua pe mana…
– Nebununule! Tampituleeeeeee mi-ai dat cu vopsea… ala nu e fixativ, e vopsea… boule! Jap, trosc, suturi, pumni etc
– Aaaau stai ma nebunuleca n-am vazuuuut!!! AUAUAUAUAU!

si a inceput iarasi batalia… noi de cacam pe noi de ras, efectiv uitasem si de tricouri si de numere, pur si simplu cautam un loc pe jos ca sa ne tavalim de ras. Dupa ce s-a terminat caftingul, clampaul s-a dus in baie sa se spele pe cap… da NUMAI pe cap ca nu i-am dat voie sa faca baie… si a bagat capu in chiuveta si a inceput sa se frece.. grasu statea langa el si ii dadea indicatii…
– Stai clampaule ca nu se ia, stai sa-ti dau sampon gabiiiiii, da-i la asta un sampoooon – si pune ala man pe o bucata de sapun de casa si incepe sa il frece pe ala pe cap… ala incepe sa tipe:
– aaauaaaauaaauaaa doareeee! ce sampon e asta boule! asta e sapun de casa! tampitu dracului…
– staaai nebunule acolo! Ca doar asa se ia! – si il freaca pe bietul clampau acolo de il zapaceste vre-o 10 minute, noi ne-am retras la noi in camera ca sa putem sa radem… auzeam numai injuraturi, pocneli si alea-alea din baie… Da circul de-abia incepuse…
In fine, ii da grasu li ala un prososp, sa se stearga, in timpul asta se duce si … ii sprayaza palaria clampaului, din neagra i-o face verde complet! . Bai frate, se duce ala nervos sa se imbrace, si cum pe hol grasu stinsese lumina ala nu observa ca palaria lui e verde… o pune linistit pe cap si vine la noi in camera sa isi ia la revedere. Bai frate, cand baga ala capul pe usa cu palaria verde in cap ne bufneste instantaneu rasul pe toti! Io n-am de lucru si il intreb pe ala:
– Clampaule, da cand ai venit parca aveai alta palarie…
– Nu, asta e palaria mea…
– pai parca era neagra… asta din cate vad io e verde
Ceeeeeee????
… scoate asta palaria din cap si mai-mai sa fac astop cardiac… iarasi incepe bataie, de data asta era dervos rau de tot, pumnii si picioarele faceau “zdup-zdup” cand il loveau pe grasu care mai avea nitel si murea de ras! nu stiu cum face clampaul si ii fute una la grasu peste bot de era sa-l faca pe ala KO. N-a vrut sa-i de la moaca da s-a aplecat grasu si a luat-o peste bot… o clipa s-a facut liniste… pana s-a dezmeticit grasu care s-a enervat si el, adica o luase peste bot in fata publicului, noi radem pe jos cu lacrimi… bai si se repede la stalalt si ii fute si ewl o palma peste ceafa de a ametit bietul clampau.. pana sa se dezmeticeasca clampaul, pune mana pe sprai si ii mia trage niste dungi verzi pe spate si iarasi incepe sa rada… Inca vre-o 10 minute s-au caftit ca la Stan si Bran… Apoi au obosit, s-au linistit, si ca sa se impace Grasu i-a facut o cafeluta… asa ca sa ramana prieteni… A fost o seara de pomina..

Trebuie sa inchei ca la ora trei am audit si am de invatat niste norme si proceduri… Sper ca v-am mai descretit un pic fruntile cu fazele astea… ar mai fi mult mai multe de povestit, cum a fopsit apoi grasu usile vecinilor etc, da acum chiar ca ma dor degetele de la tastatura…

Hai ca o sa mai scriu zilele astea… promit! “

Revin cu noi episoade 🙂

5 thoughts on “De-ale studenţiei…altora (4.4)

  1. Da, chiar asa, bietul Gabi… ce l-or mai fi durut pe bietul de el falcile de ras si l-or mai durea si acum, cand isi aminteste de peripetiile din studentie. Cu asa gazda si asa prieten al gazdei, sa tot fii student.

  2. @melami omul n-a suferit deloc , eventual de durerid e burta de la atata ras:))
    @florian omul acum e casatorit si stabilit in arad , are si patanii cu socrii pe care o sa le transcriu mai tarziu

  3. da mai traiesc 🙂 dar n-am avut net si-oricum n-as fi avut vreme deloc, mersi pt grija pupuri …revin in cateva zile

Cine are păreri,are

