NonPhenomenOn

Banuiesc că aţi auzit de trupa PhenomenOn!? Puştii hazlii care la o varstă foarte fragedă s-au apucat de cântat rock. De la inceputuri si pana acum s-au făcut remarcaţi şi au câştigat o mulţime de premii.

Recunosc că n-am fost o mare fană pentru simplul fapt că am o vârstă la care nu ma mai pot extazia la o aşa trupă dar pentru vârsta şi capacităţile  lor au fost minunaţi. Între timp copilaşii au mai crescut , au schimbat vocalul şi-au îmbunătăţit tehnicile instrumentale. Astăzi în schimb m-am scandalizat auzit că emblema formaţiei ,exact copiii care au făcut cunoscută trupa au fost daţi afară din formaţie. Astfel Iulian , Florian şi Mario(toboşarul, bass-istul şi clăparul) după ce au câştigat alături de Andrei şi Cătălin finala GBOB pe România şi urmau să participe la  finala din Marea Britanie au fost înlăturaţi fiind înlocuiţi de alţi doi membrii.

Nu ştiu ce gândiţi voi dar eu am auzit despre Phenomenon ca despre trupa de copilaşi care cântă rock şi cântă bine!  Ca  trupă de adolescenţi n-au nimic deosebit iar schimbarea prin care tocmai trece formaţia nu e în nici un caz una benefică.

În altă ordine de idei eu le urez multă baftă fraţilor Nicolau, să nu se lase demoralizaţi şi să auzim cât mai repede de ei în muzica rock românească.

sursa poze: http://www.phenomenon.ro

Cine are păreri,are

