De-ale studentiei…altora (6)

Pentru ca am observat ca multa lume crede ca astea sunt pataniile mele,  va reamintesc ca aceste texte sunt preluate de pe forumul oltcit.ro de la un tip Gabi  ce-si istoriseste cu un talent aparte intalnirile din studentie.

Asadar…:

“Hai ca incep alt capitol, da asta va fi format din episoade mai scurte, ca nu am prea mult timp la dispozitie.

Voi povesti acum despre telefonia fixa Romtelecom

Telefonul – Runda I

Cat timp am stat la alalalt (la Mosu) – dupa cum stiti deja, reuseam sa ma incadrez in cele 100 de impulsuri gratuite. Astfel ca atunci cand m-am mutat la Grasu am incercat sa aplic aceeasi formula: El sa plateasca abonamentul si io sa platesc impulsurile. Spre surprinderea mea, cand i-am spus asta lu Grasu el a fost extrem de incantat!
Buun, ma mut io la el, nici nu ma instalasem bine si m-am gandit sa imi duc telefonul meu fix da care avea receptor cu antena… asa ca am cumparat 20 de m de cablu si mi-am tras si io ufirul pana in camera. Practic el isi folosea telefonul de la el din camera (cel cu rotita) iar io m-am decis sa-l folosesc pe celalalt – cu antena si botoane. Prima chestie funny a fost cand am venit cu aparatul si m-a vazut grasu
– Uau, ai telefon mobil…

– Nu e mai nebunule nici un fel de mobil e doar telefon cu antena…
– Ma lasi si pe mine sa vorbesc de la el???
– Pai te las, ce drac sa fac cu tine…
Si ia grasu receptorul io n-am de lucru si ii arat pe ce butoane sa apese… si se pune si suna:
– Alo? Taxi Alfa?? As dori o masina din Micalaca pana in ardul Nou…
– …trei minute..
– Bine, multumesc…

Pana sa ma dumiresc io, incpe grasu iarasi sa formeze un numar:
– Alo? Taxi Mirco milli
– Da va rog, spuneti…
– As dori un taxi, din arad de la Lebada pana in Lipova…
….
– 2 minute, coborati va rog la scara, aveti taxi cu indicativ 21…
– Gata, acum cobor…
Io eram deja cu ochii mari…


– Alo? Taxi Arad?? As dori va rog o comanda…
– Taxi arad, spuneti va rog…
– Un taxi de la Piata Fortuna de la flrarie pana in Aradul nou…
– 3 minute…
… si iarasi:
– Alo?? Taxi alfa?
– Da va rog, spuneti… (de mentionat ca pusesem pe „speaker” si in fundal se auzea ce vorbeau taximetristii in statie…)
– As dori o comanda, de la Hotel Astoria la Aeroport…
Dispecera: – o comanda Astoria- Aeroport, cine preia??
… – 36 – 2 minute..
… – alo, stau aici in micalaca pt aradul nou.. nu e nimeni in statie, repet, nu e nimeni…
… – mai asteptati…
– Domnul, in 2 minute vine taxiul, puteti cobora in fata hotelului..
– Bine, multumesc…
… peste 15 secunde iarasi suna grasu de data asta cu o voce mult mai grava:
– Alo, taxi Alfa? (Avea boala pe firma asta…)
– Taxi Alfa, spuneti…
– As dori un taxi din Vlaicu de la Petrom in Aradul Nou la gara…
… – un taxi de la Petrom Vlaicu la Gara in Aradul Nou…
… – domne, stau aici si nu e nimeni domne…
… – aici 36, sunt in hol la astoria.. domne, nu e nimeni…
… – indicativ 48, preiau comanda din Vlaicu, 3 minute…
– Domnu, aveti indicativ 48, trei minute…
– Multumesc… cobor acumaaaa, acumaaaa.
… peste 1 minut suna iarasi:
– Alo, taxi alfa?
– Spuneti…
– Ce faceti domne cu comanda aia din micalaca spre aradul nou ????? Ca stau aici de juma de ora???
– ?!?! … scuzati, numai un pic, sa verific… Indicativ XX . clientul asteapta pt Aradul nou…
… – nu e adevrat, stau aici in micalaca si nu e nimeni…
– Domnul, soferul spune ca nu ati coborat…
– Ba am coborat, da ma grabesc si daca am vazut ca nu vine am urcat inapoi sus ca sa va sun…

– puteti cobora acum…
– Ohhh, multumesc, da mai am o intrebare…

– Spuneti:
– Ce face ala care trebuia sa ma duca de la Astoria la Aeroport?? Nu vine odata???
– ?!?!?

– Ala, doamna indicativul 36
– ?!?!

– Aaa, si indicativul 48, din Vlaicu… hihihih..
– ?!?! Nu prea inteleg…
– HeHeHe, pai nu v-ati saturat de atatea comenzi false???
– Offff domne iti arde de glume?? Cum te numesti..
– Hehehe.. AAAAAAndronicus!!

Apoi am aflat ca Andronicus e un nume pe care-l folosea el cand facea cate o gluma la telefon… deja il stiau toate companiile din Arad.. Apoi a inceput sa tachineze ore in sir toate companiile de taxi din arad… Ufff, si asta era doar inceputul.. omul era fericit ca vorbea la „mobil” cu antena… “

3 thoughts on “De-ale studentiei…altora (6)

  1. Pingback: Silavaracald » Am primit-o, o dau mai departe!

Cine are păreri,are

