Din seria concerte…

Dupa Ac/Dc , Goran Bregovici si Bob Dylan a venit randul lui Eric Clapton sa poposeasca-n Romania. Concertul a fost impresionant. Daca de la Dylan am plecat usor dezamagita sau, asa cum ii ziceam cuiva,  entuziasmata doar de emotia intalnirii, la Clapton a fost cu totul alta poveste. Fara sa fiu vreodata fana infocata a lui, fara sa-i stiu discografia pe de rost am trait un concert cu adevarat minunat.Trecand peste momentul Ac/Dc pentru care si daca n-ar fi fost extraordinar cred ca as fi fost usor subiectiva :), cred ca atat de bine ca la Clapton m-am mai simtit doar la Leonard Cohen in toamna anului trecut.

Eric Clapton si Steve Winwood au facut publicul sa se omogenizeze, sa cante (ce-i drept doar la piesele cunoscute care n-au fost foarte multe) iar atmosfera a fost una foarte calda, potrivita unui concert de blues.Chiar m-am bucurat sa fiu acolo, dar nefiind experta in domeniu nu va mai tin la povesti si va las cu Layla…

p.s. va place noua tema?

6 thoughts on “Din seria concerte…

  1. 1. N-arată rău, dar parcă-i prea serios pentru vara asta nebună!
    2. Eric Clapton mi-a plăcut dintotdeauna. E dovada vie a faptului că te poţi impune şi fără o voce pe cinci octave sau un chip de Adonis! Mă bucur că ai simţit asta în legătură cu el. 🙂

  2. 1. Culoarea mea preferata a fost si ramane verdele(impreuna cu derivatele lui) asa ca…nu-i niciodata prea mult:))
    2. La Clapton a fost de-a dreptul inaltator. Te contrazic totusi…mie mi se pare ca arata/arata bestial:)

    • :)) nu-i bai, facem sinzilup CanCan ! Zau ca nu stiu ce canta domnul cu pricina dar o sa ma interesez… 😉

Cine are păreri,are

