Din seria concerte… Aerosmith

Recunosc ca nu ştiu dacă m-aş fi apucat să scriu ceva dacă nu era Seleveceaua să arză de curiozitate.  În acelaşi stil, cu stângăcia-mi cunoscută încerc să vă împărtăşesc câte ceva din experienţa Aerosmith.

Trecând cu vederea cele câteva probleme de sunet, pot să afirm cu tărie că şi vineri seară a fost una dintre acele seri memorabile. În deschiderea concertului Aerosmith au cântat cei din Reamonn, recital despre care n-aş avea ce să spun pentru că n-am luat parte la el iar trupa nu m-a interesat niciodată.

Pe ritmuri de “Every body must get stoned”,semnata Bob Dylan , trupa Aerosmith şi-a făcut intrarea în scenă afişând un steag enorm cu numele trupei. Alături de ei a urcat pe scenă şi celebrul clăpar Russ Irwin ce le-a mai fost alături în numeroase concerte.

Trebuie să recunosc că Steve Tyler se ridică mult peste înălţimea aşteptărilor, având la o vârstă respectabila o energie debordantă şi o voce încă “neruginită”. O picanterie ar fi că numeroase femei din public, printre care şi eu, nu puteau să-şi ia ochii de la solistul trupei, acesta artătând într-un mare fel la cei 62 de ani :).

Playlist-ul a fost unul foarte potrivit, trecându-ne prin toate perioadele trupei , astfel  n-au lipsit piese ca Back n the Saddle, Pink,Baby please don’t go, Crazy, Crying ori Draw the line.

Trupa s-a lăsat aşteptată la bis dar nici publicul n-a fost mai prejos, au bătut din palme şi din picioare până i-au convins pe cei de la Aerosmith să ne mai cânte trei piese fără de care n-aveau voie să încheie aşa reprezentație. Walk this way, Dream on, Toys in Attic au fost aşadar ultimele trei piese cântate de Bad Boys from Boston în România iar eu am mai bifat o experienţă de neuitat.

….şi pentru că-n viaţa fiecăruia e nevoie de niţel roz…

( credite poza )

8 thoughts on “Din seria concerte… Aerosmith

  1. Fain.
    Spune-mi un lucru: întotdeauna am avut impresia că vocea lui Tyler e puţin cam şubredă, lisită de forţă, şi că doar electronica îl face cât de cât auzibil. Aşa e?
    Oricum, mi-e îmi place!
    Te invidiez că ai fost acolo! 🙂

    • vocea lui e intr-adevar amplificata de ceva efecte, dar mie imi place asa usor ragusita…chiar e speciala sau sunt eu subiectiva:)

  2. Şi mie îmi place, dar l-am auzit într-o înregistrare (probabil nu prea reuşită), dintr-un concert, în care abia se auzea.
    De altfel, şi Rhianna, de exemplu, în concert, are o voce anemică…
    Cred că ne-am obişnuit prea mult cu înregistrările impecabile din studiouri…

    • imi place sa cred ca macar la muzica ma pricep un pic 🙂 si chiar mi s-a parut ca a sunat foarte fainnnn, a fost un veritabil cocktail de stari:)

Cine are păreri,are

