Schimbări de n luate cate k

…şi pentru că  tot m-am apucat de schimbat tema după un an,acum am prea multe variante ca doar nici legile lui Murphy nu-s degeaba. Aşadar ne-am schimbat din nou în hăinuţe…mai de vara!Enjoy!

În altă ordine de idei zilele astea sunt în practică iar una dintre temele de referat pentru Poluarea vizuală a reprezentat-o Grafitti-ul. Mie , sincer, îmi plac desenele de pe cladiri, mi se pare că înviorează Bucureştiul de-a dreptul grizonat. Plimbându-te prin oraş, însă, găseşti şi numeroase graffitti-uri nelalocul lor .În zona ce a trebuit să o investigăm noi (Tineretului), de exemplu, era plin de tentative de grafitti-uri pe blocuri dar nici unul care să-ţi atragă atenţia în mod deosebit. Azi dimineaţă în schimb, nu aveam ce face în lunga călătorie cu autobuzul, îngreunată oricum de trafic, şi am început să mă uit la blocurile pe lângă care treceam. Nu mică mi-a fost mirarea când am descoperit un lanţ de astfel de desene din Drumul Taberei şi până aproape de Eroilor, unele dintre ele foarte reuşite. Pe mine m-a binedispus să văd o aşa invazie de culoare şi i-aş lăsa pe artiştii picepuţi la aşa ceva să personalizeze clădiri întregi.

Sunt foarte de acord ca fenomenul trebuie controlat cumva dar mă întreb de ce nu ia nimeni atitudine, ar fi atât de simplu să-i lase să-şi manifeste talentul undeva…

Ideea cu metrourile vechi “recondiţionate” de Grafferi mi s-a părut bestială, voi ce credeţi de toate astea?

6 thoughts on “Schimbări de n luate cate k

  1. Şi mie îmi plac. Sunt creative şi ingenioase. Şi, în mod clar, înviorează oraşele noastre cenuşii. Deci, votez pentru!
    Oricum se manifestă în felul acesta. Poate că ar trebui ajutaţi s-o facă în spaţii special amenajate pentru asta.

    • Normal! Ar putea sa o faca in spatii special amenajate sau sa fie platiti sa deseneze cladiri/pereti sau metrouri pentru personalizarea spatiului.

  2. Pingback: Silavaracald » Postare, deh!

  3. Şi mie îmi place ideea graffitti-urilor ca înfrumuseţare a oraşelor. Dacă li s-ar da spaţiu de “joacă” ar ieşi câteva opere excepţionale, sunt sigură. Un exemplu ar fi la Timişoara… sub un pod arată excepţional. Am pe undeva poze. 🙂
    Îmi place tema asta, dar pentru o clipă nu mai ştiam dacă am dat bine click. 😛

    • dupa cum zieam si bucurestiul arata bine pe alocuri..:)
      ma bucur ca-ti place …n-ai dat click gresit, sper sa nu te mai sperii data viitoare

  4. Frumoasa tema:D…
    Iar ideea cu graffurile nu este rea deloc…da putina viata monotoniei din subteran:D
    bafta! te astept la mine pe blog 😛

Cine are păreri,are

