Dupa încă două luni..

Scuzaţi-mi tupeul de a întârzia 2 luni la întalnirea cu voi dar pot sa declar cu sinceritate ca am avut prea multe de facut 🙂 .

În altă ordine de idei declar sezonul de concerte deschis şi anul studenţilor amatori de muzica buna abea la început. Aştept sugestii dacă aflaţi de concerte noi, iniţiative faine, proiecte de ecologizare, ture pe munte, voluntariat de orice tip şi-alte lucruri “care ne place” 🙂 .

Rezumatul verii sună cam aşa:

Noi, studenţii eminenţi ai facultaţii de geografie, ne-am pus ficaţii în pioneze pentru a-n-a oara,  în practică, la Călimăneşti de astă data. Am facut ture pe munte, ne-am plimbat prin rezervaţii, am dormit puţin, am baut mult..suc şi nu în ultimul rând am “învăţat”.  În imagini asta arată cam aşa:

Nu cred ca-i nevoie de alte comentarii despre ce-am mai practicat noi la Călimăneşti :)).

Am zburat apoi spre mare, unde m-am reunit cu echipa folkblog pentru încă o ediţie de folk you, nu foarte reuşită în viziunea mea. Noi totuşi ne-am bucurat de reîntâlnire, ne-am distrat, am povestit, am stat la soare şi ne-am bucurat cât am putut de mare.

Destinaţia finală a fost la domiţiliul bucovinean cu pit-stopuri pe la nunţi, botezuri, cumătrii, chefuri şi-alte chiolhanuri. De-acolo treaba a fost simplă, am fugit la munte doua,trei zile şi-am mai descoperit că la Gura Humorului s-a deschis un complex foarte fain cu terenuri de toate felurile, bazin interior si exterior, wi-fi şi terasa la standarde aproape europene cu preţuri romanesti. Un mare plus pentru cei ce fac lucrurile astea în Humor, oraşelul e mic şi cochet, are partie de ski şi mai sus-amintitul complex aşa că-i mai mare dragul sa ajungi pe-acolo.

Toamna a venit, inevitabil, şi “olimpiadele” s-au ţinut lanţ aşa că acum după ce-am trecut prin focuri m-am întors la voi să povestim, să vedem ce se mai întâmplă la capitală şi să comentăm ultimele întâmplări din studenţie.

Să aveţi o săptămână faină şi sper să “ne-auzim” cât de curând.

4 thoughts on “Dupa încă două luni..

  1. Bine ai revenit, Sinzi draga, te asteptam de mult. Poate mai tragi un ochi si pe bloaga mea:) si daca vrei, desigur, sa ma adaugi si la blogroll. Te pupacesc zdravan:)

Cine are păreri,are

